Présentation société Voir les autres offres
   
 

Anankei - Service Desk Medewerker

Job Description

  • Je ondersteunt onze eindgebruikers zowel telefonisch, via e-mail als via persoonlijk contact
  • Je registreert de inkomende service-aanvragen in onze helpdesktool en volgt deze aanvragen op.
  • Je houdt ons kennissysteem up-to-date
  • Je draait mee in een eerstelijns (call behandeling) en na een inwerkperiode in een team dat een eventuele diepgaande analyse van de call doet
  • Je zorgt er samen met je collega's voor dat de helpdesk bemand is tussen 08:00 in de ochtend en 17:00 in de avond.

 

Requirements

  • Je hebt een diploma hoger Secundair onderwijs bij voorkeur in een ICT gerelateerde opleiding of met relevante ervaring in ICT
  • Je hebt relevante en aantoonbare ervaring op een helpdesk van vergelijkbare complexiteit(meerdere campussen, 3300 gebruikers, meer dan 300 applicaties...)
  • Je beschikt over uitmuntende communicatievaardigheden
  • Je werkt klant- en oplossingsgericht
  • Je kunt omgaan met werkdruk en kan prioriteiten stellen
  • Je bent een dynamische teamspeler
  • Stressbestendigheid en klantvriendelijkheid zijn een must
  • Je hebt een degelijke technische kennis van Windows, Office toepassingen, randapparatuur...
  • Eerdere ervaring in de medische wereld is een troef

Description société

Anankei is een jong bedrijf dat ICT consultants ter beschikking stelt van ondernemingen.

We doen dat snel en doelgericht, met veel aandacht voor het menselijke aspect.

De vraag 'past deze consultant bij de bedrijfscultuur?' is voor ons even belangrijk als de vraag of de ICT specialist aan het gevraagde technische profiel beantwoordt.

Het resultaat van deze vrij unieke aanpak?
Loyale consultants en heel tevreden klanten.

Hebt u een vraag of wilt u een afspraak?
Aarzel niet vandaag nog contact met ons op te nemen.

Lire la suite
Confirmation
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support
Mon compte Pas encore inscrit?