Présentation société Voir les autres offres
   
 

Ausy Belgium - Asset Managment Assistent

header image

Met 650 actieve consultants is AUSY Belgium uitgegroeid tot een belangrijke referentie op het vlak van IT. De sleutel tot dit succes ligt bij onze medewerkers en daarom komen zij voor ons altijd op de eerste plaats. Wil jij ook deel uitmaken van onze success story? Dat kan! Door onze groeistrategie blijven we immers voortdurend op zoek naar nieuw talent. Grijp bij ons alle kansen om je te ontplooien en te bewijzen binnen je vakdomein, bij tal van Belgische en internationale topbedrijven. Stippel samen met onze competence manager je persoonlijk opleidingstraject uit en stel jouw carrière op maat samen. En voor wie wil, zorgen we zelfs voor een goed gevulde agenda met tal van Tech Talks en team events. Stap mee in ons verhaal en ontdek het zelf!

Asset Managment Assistent

Joblocatie: Mechelen


Altijd al gedroomd om te werken voor één van de grootste telecomspelers op de Belgische markt? Ben je een administratieve duizendpoot en heb je veel affiniteit met en een grote interesse voor ICT en alle apparatuur die hieronder valt? Dan hebben wij voor jou de geknipte job in regio Mechelen! Lees snel verder!

 

 

Jouw uitdaging

  • Je start niet alleen met een taak, maar richt je ook op het resultaat en maakt het af.
  • Je bent in staat om anderen in beweging te krijgen zodat ze meewerken aan het teamdoel.
  • Je bent verantwoordelijk voor het stockbeheer. Alle leveringen en bestellingen lopen via jou. Je zorgt er dan ook voor dat alles correct administratief opgevolgd en afgehandeld wordt.
  • Je bent verantwoordelijk voor het licentiebeheer. Je gaat na of bestaande licenties verlengd moeten worden en bij nieuwe licenties ga je na of deze wel degelijk nodig zijn. Je bekijkt ook welke goedkeuringen hiervoor nodig zijn.
  • Je beheert alle assets van het hele bedrijf. Het is belangrijk dat je ten allen tijde kan nagaan of bepaalde assets nog in gebruik zijn, vervangen moeten worden en op welke naam ze geregistreerd staan.
  • Elk jaar zal je ook instaan voor het updaten van de laptops, desktops en smartphones. Je maakt hiervoor een planning op in samenspraak met de eindgebruikers en coördineert dit gehele project.
  • Je staat in voor de herstellingen van beschadigd materiaal alsook voor de uitfasering van het oude materiaal en de opvolging met andere partijen.

 

Jouw kwaliteiten

  • Je bent punctueel en resultaatgericht
  • Je durft initiatief te nemen
  • Je beschikt over een goed ontwikkeld analytisch vermogen
  • Je hebt een flinke dosis overtuigingskracht en je stelt je dienstverlenend op
  • Een zeer goede kennis van het Nederlands én spreekt een goed mondje Frans
  • Een gezonde interesse in ICT is wenselijk
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Project Coordinator Helpdesk / Support Project Management Office (PMO)
Mon compte Pas encore inscrit?