Présentation société Voir les autres offres
   
 

Ausy Belgium - Een redder in IT-nood

header image

Met 650 actieve consultants is AUSY Belgium uitgegroeid tot een belangrijke referentie op het vlak van IT. De sleutel tot dit succes ligt bij onze medewerkers en daarom komen zij voor ons altijd op de eerste plaats. Wil jij ook deel uitmaken van onze success story? Dat kan! Door onze groeistrategie blijven we immers voortdurend op zoek naar nieuw talent. Grijp bij ons alle kansen om je te ontplooien en te bewijzen binnen je vakdomein, bij tal van Belgische en internationale topbedrijven. Stippel samen met onze competence manager je persoonlijk opleidingstraject uit en stel jouw carrière op maat samen. En voor wie wil, zorgen we zelfs voor een goed gevulde agenda met tal van Tech Talks en team events. Stap mee in ons verhaal en ontdek het zelf!

Een redder in IT-nood

Joblocatie: Brussel, Opglabbeek


Een belangrijke eigenschap van een échte redder in IT-nood? Mensen gelukkig maken door grote en kleine problemen weg te nemen. En dat is exact wat je als Support Engineer doet: onze klanten helpen met technische issues! Welke job legt waarop precies de nadruk? En welke doorgroeikansen bieden wij je maar al te graag? Je leest het hieronder!

 

 

Jouw uitdaging

 

Als Support Engineer verleen je informaticaondersteuning voor hard- & softwaretoepassingen aan klanten, zowel telefonisch als via e-mail. Ligt het netwerk plat of laat de bedrijfssoftware het afweten? Raakt iemand niet ingelogd of staat er een migratie van de mailserver op de planning? De klant rekent op jou 24/7!

 

Je maakt gebruik van een ticketingtool: je maakt zelf tickets aan bij incidenten of volgt tickets op. Dat wil zeggen dat je best wel stressbestendig moet zijn. Maar hé, je bent een redder in IT-nood. Piece of cake dus!

 

 

Jouw kwaliteiten

 

Heb je je strepen al verdiend als Support Engineer? Dan heb je een goede operationele kennis van:

  • Besturingssystemen (XP, Vista, Windows 7, Windows server 2008, Windows server 2012, Linux...)
  • Microsoft backoffice applications (Exchange, SQL, ISA...)
  • Courante netwerktechnieken en toebehoren: Active Directory, Antivirus, Anti-spam, back-up, switches, telefonie...

 

Wat we aanbieden

  • Je werkt op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven in België.
  • Je komt terecht in een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Samen met de Training Officer geef je vorm aan je carrièrepad binnen AUSY/DataFlow.
  • Op zeer regelmatige basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
  • Het interne team is betrokken bij je carrière en volgt die nauw op.
  • Je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen.
  • Je inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen: bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdvergoeding ...
  • Eerste project met locatie Opglabeek, toekomstige projecten zijn voornamelijk in het Brusselse.

 

Topsfeer en groeikansen

  • Ook redders in IT-nood moeten op tijd en stond eens afstand kunnen nemen van hun job. Wij nodigen je daarom regelmatig uit voor toffe after work activiteiten. We vinden het namelijk belangrijk dat je al je collega's goed leert kennen!
  • Mag het wat serieuzer? Elke maand ben je welkom op een razend interessante Tech Talk over uiteenlopende onderwerpen. Je krijgt wat lekkers om te knabbelen en breidt bovendien je professionele netwerk uit!
  • Zodra het tijd is om je volgende professionele stappen te zetten, helpen wij je op weg: via ons Competence Center kan je verschillende opleidingen volgen en certificaten behalen. Zo groei je volledig in de richting die jij wil.

 

Interesse? Stuur je meest recente CV dan via de knop hieronder.

Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support
Mon compte Pas encore inscrit?