Présentation société Voir les autres offres
   
 

Ausy Belgium - Service Desk Agent

header image

Met 650 actieve consultants is AUSY Belgium uitgegroeid tot een belangrijke referentie op het vlak van IT. De sleutel tot dit succes ligt bij onze medewerkers en daarom komen zij voor ons altijd op de eerste plaats.
Wil jij ook deel uitmaken van onze success story? Dat kan! Door onze groeistrategie blijven we immers voortdurend op zoek naar nieuw talent. Grijp bij ons alle kansen om je te ontplooien en te bewijzen binnen je vakdomein, bij tal van Belgische en internationale topbedrijven.
Stippel samen met onze competence manager je persoonlijk opleidingstraject uit en stel jouw carrière op maat samen. En voor wie wil, zorgen we zelfs voor een goed gevulde agenda met tal van Tech Talks en team events.
Stap mee in ons verhaal en ontdek het zelf!

Service Desk Agent

Joblocatie: Mechelen


Voor een grote telecomspeler in Mechelen zijn we op zoek naar een Service Desk Agent! Wat voor IT-leken wel magie lijkt doe jij met je ogen dicht. Je zal technische ondersteuning bieden aan eindgebruikers en via een ticketing systeem doe jij de opvolging van grote en kleine issues. Heb je zin om erin te vliegen? Lees snel verder!

 

 

Functie

 

Ligt het netwerk plat of laat de bedrijfssoftware het afweten? Raakt iemand niet ingelogd of staat er een migratie van de mailserver op de planning? Eén adres: de Service Desk Agent! Onderstaande zaken zal jij oppikken

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne users
  • Je geeft support aan eindgebruikers, zowel persoonlijk, telefonisch en per mail
  • Je staat in voor de opvolging van: ticketing system, asset management
  • Je werkt mee aan diverse projecten; migraties, installaties, updates
  • Je staat in voor de documentatie van nieuwe en bestaande systemen

 

Profiel

  • Je hebt een IT-opleiding gevolgd of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt reeds een aantal jaren ervaring in een gelijkaardige functie
  • Je hebt kennis van Windows client operation systems (XP / 7), basiskennis Windows Server operating systems, Microsoft office 2010, Network devices (switches / routers), Active Directory, Mac OS X...
  • Je bent communicatief sterk en dit zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent in staat om de essentie uit een boodschap te halen en deze kritisch te bekijken en analyseren
  • Je bent klantgericht, werkt goed in team en bent sociaal
  • Je beschikt over een zeer goede kennis Nederlands, Engels en Frans
  • Je bent bereid in een shiftensysteem (vroege-, late-, nachtshiften) te werken

 

Aanbod

  • Je werkt op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven in België.
  • Je komt terecht in een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Samen met de Training Officer geef je vorm aan je carrièrepad binnen AUSY.
  • Op zeer regelmatige basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
  • Het interne team is betrokken bij je carrière en volgt die nauw op.
  • Je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen.
  • Je inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen: bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdvergoeding ...

 

Contact

 

Heb je interesse in deze jobaanbieding? Stuur dan je CV met een kleine motivatie via de knop hieronder.

Mon compte Pas encore inscrit?