Présentation société Voir les autres offres
   
 

Ausy - Field Support Engineer

header image

Met 650 actieve consultants is AUSY Belgium uitgegroeid tot een belangrijke referentie op het vlak van IT. De sleutel tot dit succes ligt bij onze medewerkers en daarom komen zij voor ons altijd op de eerste plaats.
Wil jij ook deel uitmaken van onze success story? Dat kan! Door onze groeistrategie blijven we immers voortdurend op zoek naar nieuw talent. Grijp bij ons alle kansen om je te ontplooien en te bewijzen binnen je vakdomein, bij tal van Belgische en internationale topbedrijven.
Stippel samen met onze competence manager je persoonlijk opleidingstraject uit en stel jouw carrière op maat samen. En voor wie wil, zorgen we zelfs voor een goed gevulde agenda met tal van Tech Talks en team events.
Stap mee in ons verhaal en ontdek het zelf!

Field Support Engineer

Joblocatie: Brussel


Als Field Support Engineer word je opgeleid voor 3 à 4 klanten en sta je klaar om hen uit de nood te helpen in geval van ziekte, verlof of piekmomenten. Je komt terecht in een dynamisch en gemotiveerd B2B Support Team en levert ondersteuning aan gebruikers binnen grote IT-omgevingen. Zo krijg je niet alleen de kans om je technische kennis up to date te houden, je zal ook enorm veel kunnen bijleren!

 

 

Jouw uitdaging 

  • Ausy Belgium is een IT consultancy bedrijf met meer dan 650 gedreven IT consultants die elke dag het beste van zichzelf geven bij een van onze klanten. Om een optimale service te garanderen naar die klanten hebben we een team van Field Support Engineers die ondersteuning bieden aan verschillende klanten. Momenteel zoeken we een enthousiasteling die volgende bedrijven voor zijn rekening neemt: Samsung, Coca-Cola en Cleary Cottlieb. 
  • Je werkt in een heel afwisselende functie en leert verschillende omgevingen kennen. Bij elk van de bedrijven krijg bij de start een doorgedreven opleiding om je helemaal klaar te stomen voor een vliegende start. 
  • Op dagelijkse basis neem je onder andere de volgende taken op jou:
    • Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen met betrekking tot een breed gamma aan hard- en software problemen. Je lost geëscaleerde problemen op met onder andere servers, PC's, printers, WIFI, switches, Antivirus...
    • Je volgt de binnenkomende tickets zorgvuldig op en tracht deze zo efficiënt en correct mogelijk af te handelen.
    • Voor elk behandeld ticket breng je de documentatie in orde en je catalogiseert changes waar nodig.
    • Je detecteert proactief mogelijke incidenten aan de hand van monitoring tools en neemt de nodige acties om deze te voorkomen of verhelpen.
    • Indien nodig, assisteer je bij de roll-out van nieuwe releases. Je gaat op locatie bij de klant als er nieuwe installaties moeten gebeuren
    • Je bouwt actief een technische expertise op binnen het B2B Support team en waar mogelijk probeer je deze over te brengen naar je collega's. Anderzijds leer jij ook uit hun ervaring.

 

Jouw kwaliteiten

 

In de eerste plaats zoeken we iemand die vooral veel goesting heeft om het team te versterken! Daarnaast zijn er natuurlijk ook enkele vereisten om als Field Support Engineer te starten:

  • Je hebt (minstens) een IT opleiding genoten.
  • Ervaring als support engineer is een vereiste.
  • Termen zoals Active Directory, Windows Group Policies (GPO) en Windows Office zijn geen Chinees voor jou.
  • Je hebt een goede basiskennis van netwerken en servers. Je toont ook interesse om je verder te kunnen verdiepen in het server domein.
  • Flexibiliteit is your middle name. Je houdt ervan om elke dag variatie te hebben en niet goed te weten wat de volgende dag brengt. Je houdt ervan om een “manusje van alles” te zijn en haalt hieruit je energie. Dagen dat je niet wordt opgeroepen, zie je als een opportuniteit om te studeren, in je huis te klussen of je oma te bezoeken.
  • Je bent klantvriendelijk en bezit over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je kan werken volgens vastgelegde procedures, maar je kan ook anticiperen als die er niet zijn.
  • Je communiceert perfect in het Nederlands, Frans én het Engels.
  • Je bent een teamplayer, maar kan ook zelfstandig werken.
  • Je bent bereid je bij te scholen in technische disciplines. 

Je woont centraal in België om gemakkelijk inzetbaar te zijn bij klanten die zich voornamelijk rond het Brusselse liggen (of je bent bereid de verplaatsing naar Brussel te maken!).

 

 

Wat we aanbieden

  • Je werkt op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven in België.
  • Je komt terecht in een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Een team van interne medewerkers zullen als supporters zal voor je klaar staan, met als doel je zo goed mogelijk op te volgen en je mee te laten groeien tot een ware consultant binnen een bepaald expertendomein. 
  • Samen met de Training Officer geef je vorm aan je carrièrepad binnen Ausy.
  • Op zeer regelmatige basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
  • Je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen. Wat denk je van lasershooten, escape room, LAN party of een heuse Bbq? 
  • Je inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen: bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdvergoeding ... 
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Field / Maintenance Engineer
Mon compte Pas encore inscrit?