Présentation société Voir les autres offres
   
 

Ausy - IT Consultant: 2nd Line Support Engineer (met goede dansmoves)

header image

Met 650 actieve consultants is AUSY Belgium uitgegroeid tot een belangrijke referentie op het vlak van IT. De sleutel tot dit succes ligt bij onze medewerkers en daarom komen zij voor ons altijd op de eerste plaats.
Wil jij ook deel uitmaken van onze success story? Dat kan! Door onze groeistrategie blijven we immers voortdurend op zoek naar nieuw talent. Grijp bij ons alle kansen om je te ontplooien en te bewijzen binnen je vakdomein, bij tal van Belgische en internationale topbedrijven.
Stippel samen met onze competence manager je persoonlijk opleidingstraject uit en stel jouw carrière op maat samen. En voor wie wil, zorgen we zelfs voor een goed gevulde agenda met tal van Tech Talks en team events.
Stap mee in ons verhaal en ontdek het zelf!

IT Consultant: 2nd Line Support Engineer (met goede dansmoves)

Joblocatie: Charleroi


De Weense wals of toch liever de tango? Jazzballet of hiphop? Dat maakt niet uit, zolang je maar met de nodige schwung en het juiste ritme geëscaleerde incidenten oplost. Je bent namelijk het aanspreekpunt voor je collega's bij diverse hard- en softwareproblemen. Schud die heupen al maar los!

 

 

Het bedrijf

 

Voor een belangrijke, internationale klant, actief binnen de medische sector, gelegen in de buurt van Charleroi, zijn we op zoek naar een gedreven 2nd line Support Engineer. Dit wordt je eerste project als Ausy IT consultant, van daaruit groei je verder naar het domein dat je het meeste interesseert. Graag supporten en coachen we jou om verschillende trainingen en opleidingen te volgen om op termijn IT expert te worden.

 

 

Jouw uitdaging

  • Samen met je teamgenoten sta in voor de volledige on-site PC en algemene IT ondersteuning binnen een warehouse omgeving.
  • Dagelijkse opvolging van alle problemen en incidenten, rekening houdend met de gemaakte afspraken en SLA's.
  • Je steekt graag jouw handen uit de mouwen om Hardware technische problemen op te lossen.
  • Je volgt binnenkomende tickets zorgvuldig op en handelt ze zo efficiënt en correct mogelijk af.
  • Uitgedanst - euhm, probleem opgelost? Voor elk ticket breng je de documentatie in orde en registreer je changes waar nodig.
  • Je detecteert proactief mogelijke incidenten aan de hand van monitoring tools en neemt de nodige acties om ze te voorkomen of verhelpen.
  • Waar mogelijk tracht je bepaalde tendensen of trends in incidenten op te sporen. Je rapporteert daarover naar je teamlead.
  • Indien nodig assisteer je bij de roll-out van nieuwe releases. Je zet je beste dansbeentje voor: je gaat op locatie bij de klant indien er nieuwe installaties moeten gebeuren.
  • Je werkt in een shiftensysteem waarbij je zal roteren met je collega's binnen jouw team, je werkt de ene week in een vroege shift en andere week in een late shift.

 

Jouw kwaliteiten

  • Je hebt een IT opleiding genoten.
  • Swingde je eerder al de pannen van het dak als 1st line engineer of heb je al ervaring op 2nd line niveau? Super!
  • Je weet het een en het ander van Active Directory, Windows Group Policies (GPO) en Windows Office. Ook een goede basiskennis van netwerken en servers komt van pas.
  • Het spreekt voor zich dat je klantvriendelijk bent en beschikt over prima communicatieskills.
  • Net zoals dansers nieuwe pasjes leren, school jij je haast voortdurend bij in technische disciplines.
  • Tot slot ben je vlot in het Nederlands, Frans én Engels.

 

Wat we aanbieden

  • Je werkt op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven in België.
  • Je komt terecht in een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Een team van interne medewerkers zullen als supporters voor je klaar staan, met als doel je zo goed mogelijk op te volgen en je mee te laten groeien tot een ware consultant binnen een bepaald domein waar je je echt in wil verdiepen.
  • Onze Training Officer zal je van bij jouw start bij staan om samen met jou een persoonlijk groeitraject uit te stippelen.
  • Op zeer regelmatige basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
  • Je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen. Wat denk je van lasershooten, escape room, LAN party of een heuse BBQ?
  • Je inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen: bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdvergoeding ...

 

Ben je nieuwsgierig naar meer? Onze recruiters Eveline Gheldof en Jolien Van Vlasselaer geven je graag alle details! Stuur hen jouw CV en motivatiebrief via de knop hieronder.

Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Field / Maintenance Engineer
Mon compte Pas encore inscrit?