N° Référence: HDSK
Présentation société Voir les autres offres
   
 

Centric - Helpdesk Engineer

Réf.: HDSK
Centric - Helpdesk Engineer
Ref. HDSK

Helpdesk Engineer

 

Als Helpdesk Engineer bij Centric bied je onze retailklanten steun bij vragen en moeilijkheden met onze IT-oplossingen. Samen met het team ben je een gewaardeerde ruggensteun die onze klanten begripvol helpt.

 

Centric Belgium Siemenslaan 12 8020 Oostkamp

 

Bachelor toegepaste informatica of gelijk door ervaring

 

Uitstekende talenkennis: NL, FR, En, Du

 

Door een groeiend klantenbestand, zoeken we een nieuwe collega voor het helpdesk team. Hij / zij draagt zorg voor de correcte afhandeling van klantenoproepen. Heb je interesse om Helpdesk Engineer te worden, dan is dit wat we van jou verwachten

  • Je bent een behulpzame en deskundige gesprekspartner voor onze klanten.
  • Je draagt zorg voor het beantwoorden van functionele vragen en het herstellen van storingen bij onze klanten. Je steunt hierbij op de bestaande procedures en werkinstructies.
  • Je analyseert het verzoek en stelt de juiste diagnose van de probleemsituatie.
  • Je handelt elk contact correct af, niet-opgeloste calls stuur je door aan de juiste afdeling. Je zorgt daarbij voor juiste feedback naar de klant.
  • Je registreert de activiteiten correct en verzorgt de nodige feedback aan alle betrokken partijen.
  • Je stelt verbeteringen van de werkinstructies voor waar mogelijk en bewaakt een kwaliteitsvolle dienstverlening.

 

Jouw kwaliteiten

  • Globale basiskennis van operating systemen: Windows 2003, Windows 7, Windows 2008 R2, Windows 2012 R2.
  • Hardware kennis: printers, cpu-units, displays, scanners,...
  • Kennis van Linux, Unix, SQL Server Management Studio.
  • Kennis van VMware en HyperV is een pluspunt.
  • Je kunt zelfstandig problemen oplossen aan de hand van procedures en werkinstructies.
  • Je bent sociaal en communicatief vaardig.
  • Je bent stressbestendig en een fijne teamplayer.
  • Je bent flexibel in werkuren (uurrooster incl. weekends)

 

Waar jij op kunt rekenen

  • Marktconforme verloning en maaltijdcheques
  • Firmawagen met tankkaart
  • Smartphone met abonnement en laptop
  • Verzekeringspakket en opleidingsmogelijkheden
  • Fijne en professionele collega's met #CentricDNA!
 
 
 
 
 
 Centric Belgium is een belangrijke speler in de Belgische IT-markt met 400 medewerkers. Onze hoofdvestiging is in Oostkamp (Brugge), met nog een site in Zaventem (Brussel). Centric Belgium bedient zo'n 1000 klanten in België, van KMO's tot multinationals.

De drie belangrijke competenties van Centric Belgium zijn: IT Solutions; het bouwen van standaard software voor markten als bouw, retail en supply chain; Systems&Services, het beheer en de optimalisatie van systemen en infrastructuren voor grote en middelgrote bedrijven; IT Professionals, het leveren van high-level IT consultants.
   

Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Field / Maintenance Engineer
Mon compte Pas encore inscrit?