Présentation société Voir les autres offres
   
 

Centric - Support Engineer

Centric - Support Engineer

Korte beschrijving :

 

Hoe ziet je takenpakket er uit?

  • Loggen van incidenten en requests: call en mail intake van gebruikers
  • Stellen van bijkomende vragen om diagnose te versnellen
  • Onderscheid maken tussen incident of request
  • Nagaan en controleren of een bestaande melding al geopend is in een ander ticket of request
  • Classificatie volgens type incident of request
  • Prioriteit vastleggen na inschatting van impact en dringendheid
  • Nagaan en controleren van incidenten aan de hand van de changekalender en desgevallend het incident relateren aan de RFC
  • Ticket openen bij externe leveranciers en de tickets verder opvolgen met betrekking tot het verkrijgen van een tijdig antwoord
  • Functioneel escaleren naar de 2de lijn medewerkers en de tickets verder opvolgen

 

Gevraagde Skills :

 

Technische skills

  • Algemene hardwarekennis
  • Een basiskennis van netwerkapparatuur:
  • Switch, Router
  • Netwerkkaart
  • Wi-FI Access Point

 

  • Basissoftware:
  • Windows 7,8,10 pro
  • MS Office, Adobe
  • FTP client
  • Mozilla
  • Openoffice
  • Mobile: Android

 

Soft skills

  • Zelfstandig
  • Analytisch denken en handelen
  • Besluitvaardig zijn: analyse van de incidenten, zelfstandig correcte en tijdige beslissingen kunnen nemen (zelf oplossen of escalatie) en kunnen werken binnen de afgesproken SLA
  • Communicatief: zowel schriftelijk (registratietool en e-mail) als mondeling
  • Ordelijk, net, nauwkeurig en volgens afgesproken procedures kunnen werken - Teamplayer
  • Flexibel ingesteld

 

Talenkennis

  • Nederlands: zeer goede kennis
  • Engels: goede tot zeer goede kennis
  • Frans: kennis van het Frans is een plus

     

     

     

 
 
 
 
 
 Centric Belgium is een belangrijke speler in de Belgische IT-markt met 400 medewerkers. Onze hoofdvestiging is in Oostkamp (Brugge), met nog een site in Zaventem (Brussel). Centric Belgium bedient zo'n 1000 klanten in België, van KMO's tot multinationals.

De drie belangrijke competenties van Centric Belgium zijn: IT Solutions; het bouwen van standaard software voor markten als bouw, retail en supply chain; Systems&Services, het beheer en de optimalisatie van systemen en infrastructuren voor grote en middelgrote bedrijven; IT Professionals, het leveren van high-level IT consultants.
   

Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support
Mon compte Pas encore inscrit?