N° Référence: 11067
Présentation société Voir les autres offres
   
 

ClearSource - Service Desk Agent

Réf.: 11067
 

Service Desk Agent
Ref. 11067

Bij ClearSource gebruiken we top notch digitale tools voor efficiënte en transparante rekrutering. En tegelijkertijd blijven we persoonlijk betrokken bij kandidaten zowel als bij bedrijven. Freelance werk, vaste jobs, volledige online campagnes, employer branding... We zijn goed in wat doen en we doen het met passie, elke dag. Het beste bewijs: 85% van onze business komt van terugkerende klanten.

Rol

  • We zijn actief op zoek naar een IT service desk medewerker om te werken als eerste aanspreekpunt voor de interne klanten met betrekking tot vragen en storingen.
  • Je probeert zoveel mogelijk zelfstandig op een klantvriendelijke manier de service center te helpen om de storing op te lossen, dan wel de vraag te beantwoorden.
  • Je bent probleemeigenaar en zal dus ook eigenaar blijven van het probleem van de klant in geval van doorzetten naar de tweede lijn.
  • De Service Desk Agent werkt tijdens de kantooruren en zal tevens deelnemen aan de permanentiedienst.

  

Taken

  • Bemannen van de ICT ServiceDesk (1ste lijns)
  • Aannemen, behandelen en afhandeling van ServiceDesk tickets (1ste lijns)
  • Probleemeigenaar: Bewaking ServiceDesk tickets (1ste & 2de lijns)
  • Oplossen van storingen en uitvoeren van onderhoud, zelfstandig of in overleg met externe dienstverleners
  • Functioneel aansturen en adviseren van systeembeheerders in de vestigingen
  • Participeren in change projecten en/of expansie projecten
  • Documenteren van processen en/of procedures binnen het vakgebied evenals modificaties aan huidige documentatie
  • Om de beurt bemannen van de wachtdienst

  

Profiel

  • Je beschikt over over een diploma in een ICT richting of over een eerste ervaring op een helpdesk.
  • Actuele kennis van ICT systemen is noodzakelijk
  • Klant- & resultaatgericht gecombineerd met goede sociale vaardigheden
  • Zelfstandig, organisatorisch sterk, analytisch en probleem-oplossend vermogen
  • Goede kennis van het Nederlands en zich kunnen behelpen in het Engels

 

Details

  • Start: ASAP
  • Contract: 3 Months + possible extensions
  • Locatie: Asse
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Field / Maintenance Engineer Operator
Mon compte Pas encore inscrit?