Voir les autres offres
   
 

Connect-ICT - 1st Line Support Engineer

Functie

  • Als 1st line support Engineer ben jij een onmisbare schakel in het IT landschap, zowel in de profitsector als in de non-profitsector.
  • Jij bent diegene die zich bezig houdt met allerhande problemen inzake infrastructuur gaande van netwerkproblemen, authentication, desktop support (Hardware, software) , ...

 

 

Profiel

 

Bezit je over de volgende competenties, dan ben jij diegene waar we naar op zoek zijn om ons team te versterken

  • Registreren van inkomende calls
  • 1ste lijns support : diagnose van het problem en vervolgtraject in functie daarvan uittekenen
  • PC staging
  • PC installatie en configureren
  • Klantvriendelijk
  • Goede communicatieskills (Ned/Frans/Engels) zijn een must
  • Teamspirit

 

Wij bieden jou als Connect 1 line support engineer

  • Een competitief salarispakket met extra legale voordelen
  • Firmawagen met tankkaart
  • Hospitalisatieverzekering / Groepsverzekering
  • Doorgroeimogelijkheden met een persoonlijke begeleiding door ervaren IT professional die zelf 20 jaar als IT professional aan de slag was
  • Ruim aanbod van certificeringen
  • Diverse werkomgevingen waar je met de nieuwste technologieën in aanraking zult komen
  • Leuke meet-ups met andere ICT'ers om kennis op te doen en kennis te delen
  • Een superplek tussen IT professionals!

Description société

In de huidige IT sector, waar digitale platformen de dienst uitmaken, is een persoonlijke HR aanpak een grote troef. Door het intens contact met onze medewerkers kennen we exact hun individuele behoeften.
Dit resulteert in een perfecte match met de voorgestelde consultancy opdrachten bij onze klanten.
Om ons “CONNECT-ICT team” te versterken zijn we op zoek naar meerdere 1 line support engineers

Lire la suite
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Windows