Voir les autres offres
   
 

Connect-ICT - 2 Line Support

Functie

  • Als 2nd line support Engineer ben jij een onmisbare schakel in het IT landschap, zowel in de profitsector als in de non-profitsector.
  • Jij bent diegene die zich bezig houdt met allerhande problemen inzake infrastructuur gaande van netwerkproblemen, authentication, desktop support (Hardware, software)...
  • De medewerker zal deel uitmaken van het Werkplek Infrastructuur team en zal volgende taken uitvoeren:
    • Binnenkomende aanvragen coördineren ivm softwaredistributie, interpreteert deze en neemt hiervoor de nodige acties
    • Kwaliteitstesten uitvoeren en deployen van de afgeleverde software
    • Dagelijks de softwaredistributies uitvoeren
    • Problemsolving ivm softwaredistributieproces
    • Wachtdiensten behoren tot de mogelijkheid (a rato van 4 tot 5 weken op jaarbasis)

  

Profiel

 

Bezit je over de volgende competenties, dan ben jij diegene waar we naar op zoek zijn om ons team te versterken:

  • Grondige kennis Windows 7 /Windows 10
  • O365 of andere Cloud producten
  • SCCM
  • ITIL
  • Stiptheid, oog voor detail
  • Teamplayer
  • Flexibel om nieuwe taken en prioriteiten op te nemen
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Leergierig
  • Goede communicatieskills (Ned/Frans/Engels) zijn een must

Description société

Company description
In de huidige IT sector, waar digitale platformen de dienst uitmaken, is een persoonlijke HR aanpak een grote troef. Door het intens contact met onze medewerkers kennen we exact hun individuele behoeften.
Dit resulteert in een perfecte match met de voorgestelde consultancy opdrachten bij onze klanten.
Om ons “CONNECT-ICT team” te versterken zijn we op zoek naar meerdere 2nd line support engineers

Lire la suite
Offres d'emploi similaires
Mon compte Pas encore inscrit?