Présentation société Voir les autres offres
   
 

Dilaco - 2nd Line Support Engineer

Als ICT support medewerker ondersteun je de interventies in verband met PC en telefoon. Jouw doel ? Ervoor zorgen dat je collega's probleemloos en efficiënt kunnen werken!

 

 

Jouw uitdagingen zijn

  • Je analyseert binnenkomende technische interventies: 1st Line (Printers & Workstations) en 2nd Line (Windows Server administration, Active Directory administration, GPO) van onze eerste lijn helpdesk en zorgt voor een oplossing en / of een goede opvolging hiervan.
  • Je bent  mede verantwoordelijk voor de  uitlevering en installatie van de werkplek, randapparatuur, software, stockbeheer, opvolgen, bestellingen...
  • Je werkt handleidingen en procedures bij.
  • Je verplaatst je af en toe naar onze kantoren voor een interventie.
  • Je werkt autonoom en moet  prioriteiten stellen bij de vragen die je binnenkrijgt.

 

Jouw troeven zijn

  • Je beschikt over een diploma informaticabeheer of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je beschikt over een goede ICT kennis:
    • Kennis van Windows OS (Windows 7 en hoger, Windows 2003 en hoger)
    • Active Directory en domeinkennis
    • Ethernet netwerk (TCP/IP, DHCP, DNS)
    • Telefonie
    • MS Office suite 2010
  • Kennis van één of meerdere van volgende domeinen is een pluspunt: VMware ESX 4.0 of hoger, Power Shell, Mobile device management, Unified Communications.
  • Kennis van multimedia en sociale netwerken
  • Goede kennis Nederlands en behoorlijke kennis Frans en Engels.
  • Je hebt een rijbewijs en beschikt eventueel over een eigen auto.
  • Je bent stressbestendig: je kan omgaan met een veelheid aan vragen en kan prioriteiten stellen.
  • Je bent uiterst communicatief en klantgericht.
  • werkplek : Molenbeek. Mobiliteit: Moet zich kunnen verplaatsen naar de verschillende Kantoren en soms naar de zetel van Gent
  • Ervaring: 2nd Line support in support organisaties gebaseert op SLA en ITIL procesen (Incident Management, Problem Management, Change Management)
  • Extra skills/ervaring: Heeft ervaring met het documenteren van de support activiteiten zoals bvb het beschrijven van A tot Z  van hoe een applicatie is gesupporterd (SLA, infrastructuur schema, alle betrokken partijen, escalatie proces, meest voorkomende incidenten en aanvragen met eraan gebonden de oplossingen/acties).

 

Details

  • Opstart: ASAP
  • Vaste aanwering na 6maand bij de klant

Description société

The right person for the job

We make it our business to listen well to our customers and consultants.
As a result of that we put the right person at the right place.
We create satisfaction for our customer and consultants.

Competence :

ICT infrastructure: first, second and third line assistance, system engineers (MS, UNIX), Project and Program managers

ICT Applications: Microsoft, Java J2EE - for design, development, testing and project management

ICT and Business Process consulting : Service Delivery, Process Optimization

ICT assignments: short and long term
ICT knowledge platform delivery

Lire la suite
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Field / Maintenance Engineer
Mon compte Pas encore inscrit?