Présentation société Voir les autres offres

Dilaco - Field Engineer

Bedrijf

 

Voor bij één van onze grootste klanten in Brussel centrum zijn wij per direct op zoek naar een Field Support Engineer. Wij zijn op zoek naar een polyvalente en dynamische medewerker die reeds ervaring heeft als support medewerker binnen de ICT bedrijfswereld.

 

 

Omschrijving

  • Als Field Support Engineer zal je ondersteuning geven aan de eindgebruikers van onze klant binnen de kantoren (onsite) alsook op verplaatsing (offsite).
  • Het schrikt je niet af om ondersteuning te bieden via telefoon, chat, email en andere kanalen zoals vereist. Dit gebeurt in het Nederlands, Frans en Engels. Er wordt dus verwacht dat je de 3 talen vlot beheerst.
  • Je biedt hulp bij projecten waar zowel Hardware en/of software installaties dienen te gebeuren. Je bent in staat om problemen te analyseren en hieraan de nodige acties te koppelen.
  • Noties van onderstaande applicaties, begrippen en/of taken zijn een pluspunt:
    • Netwerk (LAN, WIFI, VPN, patching...)
    • Laptops, printers, scanners, ... (certificaat HP, Dell... = pluspunt)
    • Telefonie (Mobile, Skype, Android...)
    • Applicaties (Office, Internet Explorer, Citrix, App-V...)
    • Server (Active Directory, Exchange, SCCM...)
  • Er wordt een opleiding voorzien van 3 weken waarbij je het ticketingsysteem aanleert alsook de verscheidene technologieën die gebruikt worden bij de klant.

 

Profiel

  • Je hebt reeds ervaring met bovenstaande field support gerelateerde taken
  • Je hebt een eerste ervaring als helpdeskmedewerker achter de rug
  • Je hebt een goede teamgeest en je kan autonoom werken
  • Je bent leergierig en ambitieus
  • Je bent klant- en resultaatgericht
  • Je bent punctueel een stressbestendig
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B
  • Technische kennis:
    • Office 2013/2016 (met inbegrip van outlook)
    • Windows 7/10
    • TCP/IP
    • ITIL is een pluspunt
    • SCCM
    • Windows remote assistance
  • Talenkennis:
    • NL én FR (mondeling): Zeer goed
    • Eng (schriftelijk): Goed

 

Wij bieden

  • Dynamische werkomgeving
  • Werken voor gerenommeerde bedrijven
  • Aantrekkelijk verloningspakket met extralegale voordelen

Description société

The right person for the job

We make it our business to listen well to our customers and consultants.
As a result of that we put the right person at the right place.
We create satisfaction for our customer and consultants.

Competence :

ICT infrastructure: first, second and third line assistance, system engineers (MS, UNIX), Project and Program managers

ICT Applications: Microsoft, Java J2EE - for design, development, testing and project management

ICT and Business Process consulting : Service Delivery, Process Optimization

ICT assignments: short and long term
ICT knowledge platform delivery

Lire la suite
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Field / Maintenance Engineer
Mon compte Pas encore inscrit?