Présentation société Voir les autres offres
   
 

Dilaco - Front Office Medewerker

Voor onze klant in Brussel zoeken wij een nieuwe medewerker om mee te draaien op de IT Helpdesk. Deze opdracht is van onbepaalde duur.

 

 

Omschrijving

  • Op deze helpdesk sta je in voor het oplossen van technische problemen met betrekking tot
    • Netwerk (LAN, WIFI, VPN, ...)
    • Laptops, printers, scanners, ...
    • Telefonie (Mobile, Skype, Android, ...)
    • Applicaties (Office, Internet Explorer, Citrix, App-V,...)
    • Server (Active Directory, Exchange, SCCM, ...)
  • Hierdoor leer je een brede waaier aan skills die je klaarstomen voor een verdere carrière in IT. Doorgroeimogelijkheden zijn mogelijk binnen het bedrijf.
  • Technische problemen worden gemeld via telefoon, mail, chat of self-service. Dit gebeurt zowel in het Nederlands, Frans als Engels. Er wordt dus verwacht dat je de 3 talen vlot beheerst.
  • Je wordt mee ingezet op de 24/7 stand-by service. Dit gebeurt via een wisselsysteem met de collega's.
  • Er wordt een opleiding voorzien van 3 weken waarbij je het ticketingsysteem aanleert alsook de verscheidene technologieën die gebruikt worden bij de klant.

 

Profiel

  • Je hebt bij voorkeur al een eerste ervaring als helpdeskmedewerker achter de rug
  • Je bent leergierig en ambitieus
  • Je bent klant- en resultaatgericht
  • Je bent punctueel een stressbestendig
  • Je bent flexibel
  • Je bent een teamplayer
  • Technische kennis:
    • Office 2013 (met inbegrip van outlook)
    • Windows 7/10
    • TCP/IP
  • Talenkennis:
    • NL én FR (mondeling): Zeer goed
    • Eng (schriftelijk): Goed

 

Wij bieden

  • Dynamische werkomgeving
  • Werken voor gerenommeerde bedrijven
  • Aantrekkelijk verloningspakket met extralegale voordelen

Description société

The right person for the job

We make it our business to listen well to our customers and consultants.
As a result of that we put the right person at the right place.
We create satisfaction for our customer and consultants.

Competence :

ICT infrastructure: first, second and third line assistance, system engineers (MS, UNIX), Project and Program managers

ICT Applications: Microsoft, Java J2EE - for design, development, testing and project management

ICT and Business Process consulting : Service Delivery, Process Optimization

ICT assignments: short and long term
ICT knowledge platform delivery

Lire la suite
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Operator TCP/IP Network MS Office Windows
Mon compte Pas encore inscrit?