Présentation société Voir les autres offres
   
 

Dilaco - Functional Support Medeweker

Omschrijving

 

Ondersteuning geven aan onze klanten (garages) op bepaalde 'in-house' applicaties waarvoor trainingen en opleidingen worden voorzien. Dit omvat verkoopprogramma's, een CRM-pakket (stockbeheer, aankoop/verkoop, ...), en enkele kleinere programma's.

 

Tewerkstelling in een team van +/- 5personen waarvan ieder zijn eigen specialiteit heeft ontwikkeld ondertussen.


 

Vereisten

  • Absolute vereiste is tweetaligheid
  • Goede communicatie skills, zowel naar de klanten toe als voor escalaties intern.
  • Eerdere ervaring in callcenter/ondersteuning is aangewezen (softskills etc)
  • Enige notie boekhouding is welkom, extra kennis en ervaring hiermee is een pluspunt
  • Flexibiliteit naar verandering in deze programma's die regelmatig worden ge-updated/uitgebreidt.
  • Enige affiniteit/passie voor de automobielsector kan een bijkomende motivatie zijn.

     

De werkuren

 

Ma - VR 07:00 - 19:00 (in shiften van vb: 07u-16u, 08u - 17u, 10u - 19u) 

Zaterdag: 08-16u. Deze zaterdag-shift is enkel om de 5/6 weken van thuis uit werken

Description société

The right person for the job

We make it our business to listen well to our customers and consultants.
As a result of that we put the right person at the right place.
We create satisfaction for our customer and consultants.

Competence :

ICT infrastructure: first, second and third line assistance, system engineers (MS, UNIX), Project and Program managers

ICT Applications: Microsoft, Java J2EE - for design, development, testing and project management

ICT and Business Process consulting : Service Delivery, Process Optimization

ICT assignments: short and long term
ICT knowledge platform delivery

Lire la suite
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support
Mon compte Pas encore inscrit?