Présentation société Voir les autres offres
   
 

Dilaco - Technical Support Agent

Voornaamste taken

  • Support voor Office software en Hardware incidenten.
  • Support voor Telecom en netwerk incidenten.
  • Support incidenten gerelateerd aan in-house applicaties
  • Support voor Active Directory
  • Support voor mobiele toestellen
  • IT incidenten en vragen ontvangen via telefoon, email of de Help Desk applicatie afhandelen
  • Incident logging via de Help Desk applicatie en de workload beheren/prioritiseren
  • Remote user administration. (VPN)
  • Nakijken en up to date houden van documentatie

 

Functievereisten

  • Een eerste ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Goede technische achtergrond. Bachelor werk- en denkniveau
  • Gevorderde kennis van Windows 7 en Windows10
  • Goede kennis van Microsoft Office applicaties (Office 365).
  • Goede kennis van user account administratie (Active Directory).
  • Uitstekende communicatie vaardigheden in Nederlands en Frans. Een goede kennis van Engels is een pluspunt.
  • Team player, zelf-motiverend en initiatief nemend
  • De mogelijkheid om in een complexe omgeving de oorzaak van problemen te vinden en snel effectieve oplossingen aan te bieden

Description société

The right person for the job

We make it our business to listen well to our customers and consultants.
As a result of that we put the right person at the right place.
We create satisfaction for our customer and consultants.

Competence :

ICT infrastructure: first, second and third line assistance, system engineers (MS, UNIX), Project and Program managers

ICT Applications: Microsoft, Java J2EE - for design, development, testing and project management

ICT and Business Process consulting : Service Delivery, Process Optimization

ICT assignments: short and long term
ICT knowledge platform delivery

Lire la suite
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Operator Network VPN MS Office Windows Windows Server Hardware