Présentation société Voir les autres offres
   
 

Econocom - Services Manager

Econocom designs, finances and oversees companies’ digital transformation. With over 9.000 employees in 19 countries and revenue in excess of € 2.3 billion, Econocom has all the requisite abilities to ensure the successful implementation of large-scale digital projects : consulting, sourcing and technology management & financing of digital assets, infrastructure, application and business solution services, and project financing. The Econocom Group share is part of the BelMid index.
Join Econocom & start your digital adventure ! #digitalforallnow

Econocom - Services Manager

Eigen service desk op poten zet naar hun klanten (business), die hun klanten informeert en meer visibiliteit geeft aan hun business mbt. prioriteiten bij IT, 

 

 

Beschrijving

  • Iemand met zeer veel communicatieskills en iemand die ondernemend is, ttz. zijn plan kan trekken.
  • Begeleiden van xx personen waarvan 2 personen ouder die eerstelijn gaan doen on site bij xxx in combinatie met het remote service center bij Econocom
  • Leading Eerste-2de en 3de lijnssupport
  • Service desk implementatie en integratie van de SD tussen xxx en Medlog
  • Tooling zal ook veranderen van Sm9 naar Heat.  Is gebeurd. Kennis van tooling is een plus
  • Kennis van prioritisering vb persoon van SD onsite sturen indien nodig
  • Pragmatische en human approach
  • Procedures ok maar mogen niet overheersen
  • ITIL kennis
  • Languages: Dutch and English 
  • Soft Skills: Communicative, mature, customers and service minded

If you are interested in this function and if you have the skills required, please send your most updated CV via the button below.

Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Incident & Problem Manager Service Delivery Manager
Mon compte Pas encore inscrit?