Présentation société Voir les autres offres
   
 

First - Support Engineer

Jobinhoud

  • Je biedt eerste-, tweede- of derdelijn support, afhankelijk van je kennis en ervaring, in het Nederlands, Frans en Engels;
  • Je werkt in een ITIL-gedreven werkomgeving;
  • Je registreert incidenten volgens de geldende procedures;
  • Het installeren, configureren, en onderhouden van workstations maakt deel uit van je dagelijkse taken;
  • Je komt in aanraking met Windows, Office, SCCM, AD, Citrix, VMware, Sharepoint, SAP, ... ;

Jouw Profiel 

  • Je bent in het bezit van een Bachelordiploma in Toegepaste informatica, optie Systeem-en Netwerkbeheer of Elektronica-ICT of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je kan vlot communiceren in zowel Nederlands, Frans als Engels;
  • Je weet een professionele houding naar gebruikers toe aan te nemen;
  • Je hebt een luisterend oor en kan een geschikte oplossing aanbieden bij gestelde vragen en problemen;
  • Je bent een echte teamplayer; flexibiliteit schrikt je niet af;
  • Je kan prioriteiten stellen en initiatief nemen in situaties waar dit nodig is;
  • Je bent leergierig en wil groeien in je job;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs;

Ons aanbod

  • We bieden je een vaste voltijdse job met een contract van onbepaalde duur;
  • Je werkt in een dynamische omgeving waar je de kans hebt om door te groeien;
  • Je maakt kennis met alle facetten van de IT-sector;
  • Je hebt meertalige contacten en ervaringen binnen verscheidene projecten;
  • Je ontvangt een aantrekkelijk salarispakket op basis van je kennis/ervaring ;
  • Doorheen heel je carrière zorgen wij voor je begeleiding en coaching;

Description société

MATCHING ENGAGED PEOPLE TO PERFORM

First is a young and driven company, founded in 2008 with about 145 people involved building the future. We provide state-of-the-art IT solutions and services based on the Microsoft, Cisco, Citrix, Redhat and VMware technology platforms.

The company stands for qualified and dedicated professionals in ICT infrastructure; our core consulting competences are service desk, local support, system engineering, network engineering, database administration, architecture, service management, infrastructure project management and managed services, including cloud services.

Our consultants' main goal is quality through knowledge, experience, personality and potential. In other words, the objective is to offer our clients the best match between their needs, work environment and our skills. In order to enable our consultants to become experts in their specific domain, First professionals get an intensive personal coaching and learning programme.

Lire la suite
Offres d'emploi similaires
Mon compte Pas encore inscrit?