Présentation société Voir les autres offres
   
 

Gemeente Knokke-Heist - Administratief Medewerker Helpdesk Systeembeheer

Functieomschrijving

 

Instaan voor de registratie van de vragen en problemen met betrekking tot de informatietoepassingen en Hardware. Eerstelijnsondersteuning voor de eindgebruiker en installatie van Hardware.

 

 

Concreet houdt dit in

  • Bijstaan van de eindgebruikers op hard- en softwaregebied zodat de gebruikers de informaticatoepassingen en middelen optimaal kunnen gebruiken.
  • Beheren back-upsysteem, zodat er geen gegevens verloren gaan.
  • Preparatie hard- en software, zodat de gebruikers over operationele toestellen kunnen beschikken.
  • Instaan voor het beheer van de elektronische sleutels van stadhuis Knokke, zodat toegang tot de lokalen wordt verzekerd.
  • Ondersteuning van het verkiezingsteam tijdens de verkiezingen.
  • Ondersteuning van de stembureau bij de elektronische verkiezingen.
  • Bijhouden van draaiboeken van de eigen taken om bij te dragen tot een efficiënte werking van de dienst.
  • Zich houden aan de verplichtingen op vlak van welzijnsbeleid, zodat binnen de grenzen van zijn bevoegdheden en zijn niveau het welzijnsbeleid van het bestuur uitgevoerd wordt.

 

Profiel

 

Aanwervingsvoorwaarden

  • diploma hoger secundair onderwijs of gelijkgesteld

Beschik je niet over een diploma hoger secundair onderwijs (Hso, middelbaar) dan kan je ook toegelaten worden mits 2 jaar relevante werkervaring én slagen voor een capaciteitstest.

 

 

Aanbod

 

Verloning: Aan deze functie is de salarisschaal C1-C3 verbonden.

Het minimum bruto jaarsalaris in de salarisschaal C1 trap 0 bedraagt 23.128,49 EUR

Bovenstaand bedrag wordt weergegeven als minimum basisbedrag, los van gezinssamenstelling of eventuele meerekenbaarheid van privé-anciënniteit.

Je kan een loonsimulatie van jouw persoonlijke situatie opvragen via onderstaande knop.

 

 

Diverse extralegale voordelen

  • Opleidingsmogelijkheden
  • Uitgebreid onthaaltraject
  • Glijdende werkuren
  • Maaltijdcheques per effectief gewerkte dag (7,00€/cheque)
  • Fietsvergoeding, mogelijkheid tot abonnement openbaar vervoer
  • Gratis hospitalisatieverzekering voor het gehele gezin
  • Gratis parkeermogelijkheid

Anciënniteit:

Gezien de functie van administratief medewerker ICT C1-C3 een knelpuntberoep is, kunnen kandidaten relevante beroepservaring uit de privésector of als zelfstandige laten meerekenen met een maximum van 15 jaar.

Beroepservaring uit de openbare sector kan onbeperkt worden meegenomen. Dit moet worden aangetoond met originele werkgeversattesten.

 

 

Hoe solliciteren?

 

Solliciteer online tot en met 26 april 2019 via onderstaande knop.

 

Na bovenstaande datum worden geen kandidaatstellingen meer aanvaard.

 

 

Nog vragen?

 

Contacteer ons via onderstaande knop.

Description société

Als één van de grootste werkgevers uit de regio heeft ons gemeentebestuur bepaalde troeven die het aantrekkelijk maken om bij ons te werken én te blijven! Onze troeven zijn:

- Werkzekerheid
- Beperkte afstand tussen de woon- en werkplaats
- Aangename werkomgeving en -sfeer
- Flexibele uurregeling en glijdende uren
- Als personeelslid heb je het gevoel dat je iets betekent voor de burger en de gemeente waarvoor je werkt.

Het gemeentebestuur hecht zeer veel belang aan het welzijn en de tevredenheid van zijn werknemers en wil een personeelsvriendelijke en waarden gedreven werkgever zijn. Het gemeentebestuur wil ervoor zorgen dat zijn personeel zich goed voelt in de job en met zin komt werken!

Lire la suite
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Operator Desktop / PC Hardware