Présentation société Voir les autres offres
   
 

Gemeente Knokke-Heist - Stafmedewerker ICT

Functieomschrijving

 

Je staat in voor het implementeren en operationeel houden van alle softwaretoepassingen in nauwe samenwerking met de andere stafmedewerkers Projecten & Producten, zodat diensten hun taken naar behoren kunnen vervullen en het beleid kan beschikken over de meest adequate informatie.

 

 

Concreet houdt dit in

  • Rol vervullen als projectverantwoordelijke bij nieuwe toepassingen.
  • Ondersteuning van de helpdesk.
  • Ondersteuning verkiezingsteam.
  • Bijhouden van draaiboeken van de eigen taken om bij te dragen tot een efficiënte werking van de dienst.
  • Instaan voor een open interne communicatie naar de medewerkers, de hiërarchische oversten, de andere diensten en het beleid, zodat iedereen toegang heeft tot de informatie die belangrijk is om zijn taak optimaal te kunnen realiseren.

 

Profiel

 

Aanwervingsvoorwaarden

  • Bachelordiploma of gelijkgesteld.
  • Rijbewijs B of dit behalen binnen één jaar na indiensttreding.

Beschik je niet over een bachelordiploma dat kan je ook toegelaten worden mits 2 jaar relevante werkervaring én slagen voor een capaciteitstest.

 

 

Aanbod

 

Aan deze functie is de salarisschaal B1-B3 verbonden. Het minimum bruto jaarsalaris in de salarisschaal B1 trap 0 bedraagt €29.529,37. Bovenstaand bedrag wordt weergegeven als minimum basisbedrag, los van gezinssamenstelling of eventuele meerekenbaarheid van privé-anciënniteit. Je kan een loonsimulatie van jouw persoonlijke situatie opvragen via onderstaande knop.

 

 

Diverse extralegale voordelen

  • Opleidingsmogelijkheden
  • Uitgebreid onthaaltraject
  • Glijdende werkuren
  • Maaltijdcheques per effectief gewerkte dag (7,00€/cheque)
  • Fietsvergoeding, mogelijkheid tot abonnement openbaar vervoer
  • Gratis hospitalisatieverzekering voor het gehele gezin
  • Gratis parkeermogelijkheid

 

Hoe solliciteren?

 

Solliciteer online tot en met 26 april 2019 via onderstaande knop.

 

Na bovenstaande datum worden geen kandidaatstellingen meer aanvaard.

 

 

Nog vragen?

 

Contacteer ons via onderstaande knop.

 

Description société

Als één van de grootste werkgevers uit de regio heeft ons gemeentebestuur bepaalde troeven die het aantrekkelijk maken om bij ons te werken én te blijven! Onze troeven zijn:

- Werkzekerheid
- Beperkte afstand tussen de woon- en werkplaats
- Aangename werkomgeving en -sfeer
- Flexibele uurregeling en glijdende uren
- Als personeelslid heb je het gevoel dat je iets betekent voor de burger en de gemeente waarvoor je werkt.

Het gemeentebestuur hecht zeer veel belang aan het welzijn en de tevredenheid van zijn werknemers en wil een personeelsvriendelijke en waarden gedreven werkgever zijn. Het gemeentebestuur wil ervoor zorgen dat zijn personeel zich goed voelt in de job en met zin komt werken!

Lire la suite
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Project Manager Project Coordinator Project Mgmt Officer (PMO)