N° Référence: RE-15640
Présentation société Voir les autres offres
   
 

GFI - Service Desk Agent

Réf.: RE-15640

Jobomschrijving

 

Het begeleiden en opvolgen van de binnenkomende oproepen van zowel de interne gebruikers (= interne medewerkers) als de externe gebruikers (= distributiepartners als agenten, makelaars, ...) om te zorgen voor een probleemloze werking van de werkplek bij de interne medewerkers en van de software toepassingen bij de externe gebruikers.

 

Het begeleiden en opvolgen van alle standaard IT aanvragen met betrekking tot de werkplek van de interne gebruikers, en tot de toegangen voor de software toepassingen van de externe gebruikers.

 

1.      Analyse van binnenkomende vragen/ problemen:

 

Ondersteunen van de gebruikers voor alle binnenkomende oproepen, met als doel de continuïteit van hun activiteiten te garanderen en dit binnen de afgesproken prioriteiten en oplostijden en volgens de afgesproken procedures.

 

2.      Analyse van binnenkomende vragen/ IT aanvragen:

 

Ondersteunen van de voor alle standaard IT aanvragen, met als doel de optimale werking van hun activiteiten te bewerkstelligen en dit binnen de afgesproken prioriteiten en oplostijden en volgens de afgesproken procedures.

 

3.      Documentatie: 

  • Aanleggen van documentatie ter ondersteuning van een efficiënte en effectieve verwerking van de binnenkomende oproepen:
    • samenstellen, corrigeren en nalezen van documentatiepakketten en procedures
    • valideren van de release notes opgemaakt door het projectteam in het kader van nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten binnen de bestaande software pakketten voor de makelaars en agenten, dit voor het gedeelte van volledigheid, gebruikerstaal...
  • Aanleggen van documentatie ter ondersteuning van een efficiënte en effectieve verwerking van de standaard IT aanvragen:
    • samenstellen, corrigeren en nalezen van documentatiepakketten en procedures
    • opstellen van werkkaarten ter begeleiding van alle gebruikers bij het invullen van een standaard IT aanvraag, deze werkkaarten laten valideren door de eindgebruikers en vervolgens laten publiceren op I-Connect (via Teamleader).
  • Overdragen van permanente kennis en opleiden van nieuwe medewerkers binnen het team

4.      Kennis niveau:

 

Meewerken aan projecten teneinde de veranderingen binnen de gebruikersomgeving, zowel applicatief als technisch, goed te begrijpen en de gebruikers optimaal te ondersteunen op moment van deze veranderingen.

 

 

Profiel

  • Bachelor in IT of gelijkgesteld door ervaring in een gelijkaardige functie
  • Kennis van beide domeinen (interne gebruikers zowel als externe gebruikers)
  • Technische omgeving: Microsoft
  • 2-talig NL-FR

Description société

Gfi Belux is een dochteronderneming van Gfi Informatique. Door de nabijheid van het hoofdkwartier in Parijs kan Gfi BeLux een groot deel van de IT solutions & services van de groep op de Benelux-markt inzetten.
Met meer dan 14000 medewerkers in de Gfi groep, is Gfi ideaal gepositioneerd om innovatieve en geïndustrialiseerde aanbiedingen uit te bouwen en expertise te leveren op de Benelux-markt.

Onze 250 mensen werken vanuit kantoren rond Brussel: Leuven, Waver, Gent en Leudelange (Luxemburg).
In Lille, net over de grens in Frankrijk, heeft Gfi een groot innovatief service center voor nearshore-ontwikkeling.

Wij leveren onze diensten via verschillende business units en dat doen we via een sectorgerichte aanpak. Belangrijkste competenties van Gfi zijn: Application Development & Integration (Digital), Infrastructure Services, Enterprise Solutions zoals Portals, BI, CRM, Collaboration en ECM, Consulting Services (op Enterprise Architectures, Mobile Solutions, ... )

Gfi organiseert voor jonge nieuwe medewerkers een Academy om schoolverlaters op te leiden tot IT professionals.

Gfi in de Benelux werkt ook met een breed netwerk van lokale freelancepartners, evenals een aantal technologiepartnerships met bedrijven zoals IBM (Premier Business Partner en grootste Lotus specialist in de BeLux, EGL competenties), Microsoft (vooral .Net, BI En Sharepoint-oplossingen), Liferay (opensource), Nat Systems (Natstar), SAP (BO training), Oracle en nog veel meer.

Lire la suite
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support
Mon compte Pas encore inscrit?