Présentation société Voir les autres offres
   
 

Infomat - Customer Service Manager

Om ons Customer Service team te leiden, zijn wij op zoek naar een Customer Service Manager (M/V) voor ons kantoor te Wilrijk (Antwerpen).

 

 

Functie & takenpakket

  • Het Customer Service team bestaat uit application & business consultants, system engineers en helpdesk-medewerkers. Het team staat in voor de implementatie van alle projecten: ERP, CRM en ECM. De helpdesk biedt telefonisch en on-line support aan klanten, onze System engineers voeren systeeminstallaties uit en bieden support.
  • Onze consultants zijn vaak gespecialiseerd in het ene of het andere product. Een team van zowel nederlandstaligen, franstaligen als Nederlanders, voert de implementaties uit over heel België en Nederland.
  • Je takenpakket is erg uitgebreid:
    • Je organiseert, coacht en motiveert het team. Je bent ervoor verantwoordelijk dat de nodige kennis en competenties aanwezig zijn (opleidingen organiseren, aanwervingen...)
    • Je kent de lopende projecten, evalueert ze en neemt preventieve en correctieve acties waar nodig samen met de projectleider. In een aantal projecten zal je ook de stuurgroep-meetings bijwonen
    • Je organiseert het account management van het klantenbestand in samenspraak met de projectleiders en verkopers
    • Je houdt de productiviteit en omzet nauwlettend in het oog en neemt acties om die te verbeteren
    • Je communiceert duidelijk zowel met het team, als vanuit het team naar klanten
    • Je levert input op vlak van organisatie van het team, de te volgen projectmethodologie en de opvolging van klanten; je vindt team - & projectadministratie belangrijk
    • Je zorgt voor een vlotte coördinatie met andere teams: Development en Sales. Je werkt in nauw overleg samen met de verantwoordelijken van deze teams
    • Je organiseert communicatie & informatie naar alle klanten toe

 

Profiel 

  • Je genoot bij voorkeur een universitaire opleiding in een bedrijfskundige richting
  • Je hebt ervaring in een functie op het snijvlak van ICT en bedrijfsprocessen aan de zijde van de klant of leverancier; kennis van ERP-software en projecten zijn een duidelijke meerwaarde
  • Je bent in staat om de business snel te kennen, zowel de "big picture" als de kleine details. Je kan snel een projectsituatie analyseren en evalueren
  • Je bent commercieel ingesteld en beseft dat flexibiliteit in dienst van de klant een must is
  • Je bent sterk in People management
  • Je bezit sterke communicatieve vaardigheden en je bent een organisatietalent
  • Je straalt enthousiasme uit en je weet van aanpakken
  • Je hebt talent voor efficiënte mondelinge én geschreven communicatie, zowel in het Nederlands als in het Frans

 

Aanbod

 

Wij bieden je een boeiende job in een dynamisch IT-bedrijf met een directe en open communicatiecultuur.

Een aangenaam werkklimaat helpt je immers je ambities waar te maken.

Bovenop een marktconform salaris met bijkomende voordelen, worden je een laptop, een smartphone en een bedrijfswagen ter beschikking gesteld.

 

 

Solliciteren kan via de knop hieronder.

Description société

“!nspirerende” Business Software en “!nspirerende” medewerkers. De 2 zijn bij Infomat onlosmakelijk met elkaar verbonden en vormen de basis voor het realiseren van ons hoofdobjectief: een belangrijke bijdrage leveren tot het succes van onze klanten. Het creëren van functionele innovatie en kwaliteitsvolle Business Software gekoppeld aan persoonlijke verantwoordelijkheidszin, open communicatie en teamwork zijn in een dynamisch IT-bedrijf als het onze geen loze woorden!

Met kantoren te Wilrijk, Luik en Arnhem (Nederland) en een topteam van Sales-, Development- en Consultant-medewerkers is Infomat nadrukkelijk aanwezig in
3 segmenten:

- DIMASYS|ENT en DIMASYS|WKG worden “in house” ontwikkeld en als ERP-toepassing gebruikt door duizenden gebruikers binnen KMO's van 5 tot 250 gebruikers in de technische groothandel en retail-branche.
- CAS genesisWorld is een Duitse wereldspeler op het vlak van CRM of xRM voor automatisering van Sales en Marketing departementen, projectorganisaties, helpdesk en ledenorganisaties.
- CORSA is een complete ECM-oplossing voor de digitalisering van elk type document (scanning, archivering, workflow), die zowel als Document Management Solution binnen DIMASYS|ERP wordt aangeboden als stand-alone wordt geïmplementeerd.

Lire la suite
Offres d'emploi similaires
Mon compte Pas encore inscrit?