Présentation société Voir les autres offres
   
 

IT-Planet - Senior Helpdeskmedewerker

IT-PLANET - Senior Helpdeskmedewerker


Beschrijving bedrijf

IT-Planet is een gespecialiseerd informatica projectsourcing bedrijf gelegen in Gent. We zijn actief bij diverse grote klanten over heel Vlaanderen en Brussel in volgende ICT-domeinen: Application Development, Infrastructure Service & Software Testing. Om ons team van 190 medewerkers te versterken zijn we momenteel op zoek naar: Senior Helpdeskmedewerker


De taken van een ServiceDesk medewerker zijn de volgende

  • Eerstelijns helpdesk ondersteuning: Ticket registratie (aanmaak, vervolledigen, dispatchen naar andere teams, prioriteit bepaling) en ticket oplossing voor eerstelijns taken
  • Het helpen verzekeren van permanentie
  • Installeren en beheren desktop omgeving gebruikers.
  • Installeren en beheren van PC-Hardware en randapparatuur.
  • Informatica inventaris en stockbeheer.
  • Het configureren en uitreiken van smartphones
  • Communicatie verzorgen met de klantzijde en rapporteren aan team- en diensthoofd.
  • De voorgestelde kandidaat moet minimaal voldoen aan onderstaande competenties welke weergegeven worden in volgorde van belangrijkheid.
  • De kandidaat moet minimum 60 maanden voltijdse professionele ervaring hebben in ICT waarvan minimum 48 maanden als ServiceDesk medewerker.

 

Technische competenties

  • Ervaring in gebruik van ServiceDesk tools (bv Omnitracker) en beheer van een CMDB.
  • Goed verstaanbaar en duidelijke communicator via telefoon.
  • Enige kennis van Windows Active Directory: Userbeheer, Computer beheer, DHCP, DNS, DFS, Filebeheer, Group policies op niveau van users en computers.
  • Kennis van en ervaring met beheer en installaties van Windows desktopomgevingen: Windows 10, Office 2013 of recenter, Installatie PC's, PC-Hardware toevoegen en verwijderen , Windows Deployment Services, SCCM.rvaring met beheer en ondersteuning van gebruikers in een RDSH-Citrix gebaseerde omgeving en op virtuele machines (VMware) is een pluspunt.
  • Ervaring met beheer van VPN technologie zoals Directaccess of Always On VPN is een pluspunt.
  • Ervaring met beheer van mobiele devices in een professionele omgeving (bv. Mobile Iron of Microsoft InTune) is een pluspunt.

 

Persoonlijke competenties

  • Bereid tot telefoonwerk.
  • Bereid tot verplaatsingen (rijbewijs B).
  • Georganiseerd kunnen werken met in acht name van procedures zoals ITIL, COBIT ed.
  • Klantgericht werken (t.o.v. de gebruikers).
  • Flexibel: glijdende werktijden.
  • Bereid tot occasioneel weekend en avondwerk.
  • Analytisch en synthetisch denkvermogen.
  • Communicatievaardigheid en sociale vlotheid.
  • Teamgeest en zelfstandigheid.
  • Mate van motivatie voor de uitvoering van de opdracht.
  • Communicatievaardigheid en sociale vlotheid.
  • Teamgeest en zelfstandigheid.
  • Mate van motivatie voor de uitvoering van de opdracht.
  • De functie situeert zich in de afdeling Digitalisering en Organisatie binnen het Departement.

 

Deze afdeling staat in voor

  • de coördinatie en uitvoering van het organisatie- en Hrbeleid
  • de coördinatie en uitvoering van het logistiek beleid
  • de coördinatie van het informatiebeleid, informatiemanagement en de ondersteuning van de digitalisering van de organisatie
  • de coördinatie van het databeleid, datamanagement
  • de coördinatie en uitvoering van het IT beleid
  • de coördinatie en uitvoering van het communicatiebeleid met inbegrip van het Vlaams Ruraal Netwerk
  • het financieel beheer van het Vlaams Betaalorgaan, het Vlaams Landbouwinvesteringsfonds, het financieringsinstrument voor de Vlaamse visserij- en aquacultuursector en het Fonds Gemeenschappelijk Landbouwbeleid;
  • de Interne Audit.
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Network Windows Windows Server DNS