N° Référence: WR0304
Présentation société Voir les autres offres
   
 

IT ServiceDesk Engineer

Réf.: WR0304

IT ServiceDesk Engineer
Ref. WR0304

Context

 

De helpdesk is hét kloppend hart van het bedrijf. Dagelijks sta je klaar om IT gerelateerde problemen op te lossen en zo een uitstekende dienstverlening te bieden.

 

Je komt terecht in een jong en gedreven team en dit in een bedrijf met verschillende vestigingen in België. Het gemeenschappelijk doel? Samen vooruitgaan. Daarom krijg je hier zeker opportuniteiten om jezelf te ontwikkelen!

 

 

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

  • Jij bent de persoon op wie men kan terugvallen, jij bent hét aanspreekpunt bij IT-vragen. Elk probleem is een uitdaging voor jou!
  • Krijg je een probleem niet opgelost? Via een ticketing systeem rapporteer je het naar jouw 2nd & 3rd line support collega's.
  • Elke dag sla je met jouw team de handen in elkaar om zo een uitstekende IT-service te bieden.

 

Wie ben jij?

  • Jij hebt een hart voor IT en dit straal je ook uit. Jij geeft je elke dag opnieuw ten volle op de werkvloer!
  • Een goede klantenservice vind je belangrijk.
  • Je tracht je steeds in te leven in jouw klanten en probeert alles te begrijpen.
  • Je biedt een luisterend oor en kan zo snel tot de kern van een probleem komen.
  • Je kan je vlot uitdrukken en je hebt geen schrik om mensen verder te helpen.

 

Wat kan je verwachten?

  • Bij deze onderneming ben je zeker van een mooi markconform salaris aangevuld met extralegale voordelen. Dit bedrijf weet elke werknemer naar waarde te schatten en dat zie je elke maand op jouw rekening!
  • Een uitdagende en veelzijdige job in een dynamisch team.
  • Heel wat kansen tot bijleren en persoonlijke ontwikkeling. Inbreng en initiatief worden zeker gewaardeerd!

Offres d'emploi similaires