Présentation société Voir les autres offres
   
 

Modis - Network & Security Engineer

LOCATION

Brussel, Gent

JOB STATUS/TYPE

Contract van onbepaalde duur

In the ever-changing world of technology, finding the right IT job for you can be a complicated exercise. Not with Modis. We use our insight, knowledge and global resources to help you navigate this complex world and make exceptional connections with great opportunities at leading companies.

Modis - Network & Security Engineer

Onze klant, een IT-minded KMO, biedt een aangename open cultuur waar iedereen zichzelf kan zijn en reële doorgroeimogelijkheden krijgt, qua kennis maar ook verantwoordelijkheid. Mensen voelen er zich thuis. De kantoren zijn gevestigd in Brussel en Gent. Je kan vanuit beide locaties werken en zelfs na een tijdje ook van huis werken.

 

 

Jobsbescrhijving

 

Om de huidige team te versterken, zijn ze op zoek naar een Junior Network & Security Engineer met groot interesse naar de laatste technologies en de wil om door te groeien

Als Network & Security Engineer (Netsec), werk je voor klanten.

Je bent verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de netwerkinfrastructuur.

Je dagelijkse taken zijn:

  • Netwerk- en security infrastructuur onderhouden: je beheert, onderhoudt en monitort het netwerk. Je controleert de performantie, garandeert een hoge beschikbaarheid en voert tijdig de nodige upgrades uit.
  • Infrastructuur analyseren en verbeteren: je analyseert dagelijks de netwerk- en security infrastructuur. Op basis van die kritische analyses kan je verbetervoorstellen formulerenen implementeren. Je moet zaken kunnen uittekenen en een business case kunnen voorstellen aan de klant.
  • Operations Management: je voert verschillende controles uit: controle van de logs van de apparaten, alsook van de configuraties van de apparaten. Naast controles maak je capacity rapporten op.
  • Change Management: je behandelt klantaanvragen, zowel standaard algemene aanvragen, als grotere projecten waar een diepgaand onderzoek vereist is.
  • Incident Management: Je behandelt incidenten die in verband met Network & Security zijn (2de en 3de lijn). Je zorgt na hun behandeling er voor dat de vereiste troubleshooting gedeeld wordt met de Support organisatie, zodat zij weten welke stappen te ondernemen indien hetzelfde incident opnieuw voorkomt in de toekomst.
  • Product Management: Onze klant is in groei en zal blijven groeien om mee te kunnen met de steeds veranderende technologieën. Op dit vlak zullen er ongetwijfeld opportuniteiten zijn om het bedrijf in een goed daglicht te brengen. Het is aan jou om marktonderzoek te verrichten, weten wat er leeft en voorstellen te formuleren.

 

Welke competencies zoeken ze

  • Je hebt een Bachelor in ICT en maximum 2 jaar ervaring als Support Engineer of System Engineer.
  • Je stelt NET als de rest van de organisatie de klant centraal. Je waakt erover dat de geleverde service en vooral de stappen om deze service te leveren kwalitatief is.
  • Je bent communicatief sterk en in staat om in alle omstandigheden de klant, de leveranciers als de collega's correct te woord te staan. Je deinst er nooit voor terug om een collega constructieve feedback te geven.
  • Je kan verantwoordelijkheden opnemen en bent in staat om resultaten op te leveren.
  • Je bent nauwkeurig zodat er een garantie is dat alle gegevens waar je over waakt correct zijn.
  • Je hebt een kritisch denkvermogen en werkt actief mee aan het constant verbeteren van de ganse organisatie.
  • Je bent analytisch sterk, enthousiast en een sterke team-player.
  • Talen: Vlot Dutch en Engels.
Nr Erk./Registr. N°Agt/Enrgt : Vlaanderen VG .1834/B, Brussel Bruxelles 00263-405-20121121, Wallonie W.RS.657
Confirmation
Offres d'emploi similaires
Mon compte Pas encore inscrit?