Présentation société Voir les autres offres
   
 

NSI - Helpdesk 1e / 2de Graad

Functiebeschrijving

 

Helpdesk 1e/2de graad: 

  • Je beantwoordt op professionele wijze een brede waaier aan vragen met betrekking tot het gebruik van IT materiaal, standaard software of applicaties eigen aan het bedrijf. Dit kan zowel aan de telefoon als onsite bij de klant zijn.
  • Je stelt een correcte diagnose van mogelijke problemen en zoekt naar gepaste oplossingen binnen uw competentiegebieden of verwijst de interne klanten door naar onze support 3de graad 
  • Je zorgt voor de follow-up van elk aanvraag tot een definitieve oplossing wordt gevonden
  • Je formuleert concrete verbeteringsvoorstellen voor terugkerende aanvragen
  • Je stelt de nodige "oplossingstools" (How-to, FAQ, ...) ter beschikking van de gebruikers 

 

Competenties

  • Je bent sterk gericht op het leveren van kwaliteit en op de mogelijkheden om deze hoog te houden en te verbeteren 
  • Je beschikt over een sterke ondernemingszin en durft initiatieven  nemen
  • Je zoekt constant naar middelen en oplossingen om snel in te spelen op de noden en vragen van de klanten
  • Je signaleert opportuniteiten om de klantentevredenheid te verbeteren 
  • Je beschikt over de nodige overtuigingskracht en hebt impact op derden
  • Je hebt het vermogen om duidelijk advies en te volgen raadgevingen te formuleren  
  • Je ziet de structuren, verbanden en samenhang tussen verschillende elementen en denkt een breed kader en beschikt over een zeer sterk inzichtelijk en analytisch vermogen

 

Profiel

  • Je  beschikt over een sterk analytisch vermogen en EE probleemoplossing
  • Je bent perfect tweetalig NL / FR
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Engels
  • Je hebt een uitstekende kennis van standaard IT-toepassingen zoals outlook, Excel, Word, ... alsook PC-beveiliging en Active Directory
  • Je toont interesse voor zowel Hardware als software
  • Je bent bekwaam om gebruikers vertrouwd te maken met IT-tools
  • Onafhankelijk werken schrikt je niet af.

Description société

Since its foundation in1993, our company is specialized in the conception and set up of information systems based on the most updated ICT technologies. NSI is the first independent group of IT services in Wallonia and Brussels region.
We propose standard or specific solutions, matching the functional and et technological expectations of our clients. We support our clients in the evolution of their projects. We help their strategy.
Our services range from the definition of the requirement, to the transfer of competencies through the realization and/or integration of applications and technology. Our group, "NSI IT Software & Services", has nearly 700 employees and its consolidated turnover is in excess of € 70 million.

Lire la suite
Offres d'emploi similaires