Présentation société Voir les autres offres

Proximus SpearIT - Support Engineer

Psd/Sdc staat in voor het creëren, coördineren en opvolgen van inkomende incidenten en/of vragen van interne en externe klanten betreffende de Proximus verbindingen in het professioneel segment.

 

 

Wat verwachten we van jou?

  • Je behandelt inkomende oproepen en/of e-mails met vragen van interne en externe klanten rond specifieke producten vooral voor professionele klanten met respect voor de geldende procedures.
  • Je zorgt, gebruik makend van de verschillende systemen dat de aanvragen efficiënt en kwaliteitsvol worden verwerkt.
  • Je informeert steeds de klant over de stand van zaken van zijn aanvraag en over de oplossing van zijn incident.
  • Je volgt op dat interne processen en uit te voeren interventies verlopen zoals bepaald in de werkinstructies
  • Je staat mede in voor het opvolgen van herstellingswerken op het terrein.
  • Je volgt de afhandeling van de vraag van de klant op en escaleert indien nodig.
  • Je signaleert weerkerende problemen.
  • Je staat in voor het verzorgen van een correcte dispatching naar verschillende diensten.
  • Het uitwerken van specifieke taken/
  • Het geven van support aan collega's met als doel een tevreden eindklant.

 

Je taken

  • Service Desk coördination verzorgt een 24/7 dienst.
  • Het deelnemen aan het team shiftensysteem is noodzakelijk.
  • Een opleiding zowel theoretisch als praktisch zijn voorzien.
  • Je bent enthousiast om extra kennis te verwerven en uit te breiden in een technische omgeving.
  • Je bent open en flexibel.
  • Je werkt goed in teamverband.
  • Je bent in staat zelfstandig en indien nodig creatief te werken.
  • Je neemt deel aan de teamshifts.

 

Je kennis

  • Je hebt bij voorkeur een opleiding hoger technisch onderwijs of gelijkaardige ervaring.
  • Je bent bij voorkeur tweetalig; kennis van het Engels is en pluspunt.
  • Je hebt een goede kennis van de burautica toepassingen (Office).

Description société

About Proximus SpearIT
At Proximus SpearIT we strive to help companies work smarter, safer and faster. Customers come to us for our wide and extensive offering of IT services. Due to our strong growth, we are always looking for new employees. We have a challenging strategic plan in which you, as an experienced IT professional certainly have a role to play.
Proximus SpearIT is strong in:
- infrastructure projects and integrations, on-site and in the cloud;
- services related to networks, security, Skype for Business, storage, network and server maintenance, monitoring, service desk, and on-site support;
- support by IT specialists, project managers and interim managers;
- servers, network equipment, smartphones, tablets, PCs and accessories.

Lire la suite
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support
Mon compte Pas encore inscrit?