Présentation société Voir les autres offres
   
 

Simac - ICT Service Desk Support Engineer

SIMAC

Simac ICT Belgium, netwerk- en systeemintegrator op de BeLux markt, maakt deel uit van het internationale Simac Techniek nv met vestigingen in Nederland, België, Luxemburg, Tsjechië en Slowakije. Onze 170 ervaren medewerkers in België leveren aan middelgrote en grote ondernemingen een compleet dienstenpakket op het gebied van ICT-infrastructuren: consultancy, implementatie, projectbeheer, ICT infrastructuurbeheer, onderhoud en outtasking. Kennis, innovatie, flexibiliteit en continue klantgerichtheid zijn al 45 jaar ons handelsmerk.

Simac - ICT Service Desk Support Engineer

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste ICT service desk support engineer om het team bij onze klant te versterken.

 

 

Functie

 

In jouw positie zal je mede verantwoordelijk zijn voor het ondersteunen van de interne gebruikers.

Dit houdt de volgende taken in:

  • Het aannemen van hun vragen en problemen,
  • Het loggen in tickets in ServiceNow
  • Het zoeken naar de juiste oplossing, en deze ook doorvoeren indien zekere kennis,
  • Het escaleren naar andere units en collega's waar nodig,
  • Het blijven communiceren met de gebruikers over de status van hun ticket
  • Het maken van knowledge artikeltjes in de kennis-database over hoe je bepaalde zaken tot een oplossing hebt gebracht,
  • Het installeren van nieuwe laptops, printers en multi-functionals
  • Het weghalen en ontmantelen van oude toestellen (field-werk)

 

Profiel

  • Je bent gepassioneerd door IT en hebt mogelijks juist je opleiding voltooid.
  • Je hebt liefst reeds 1 tot 2 jaren ervaring in een gelijkaardige positie
  • Je bent leergierig en ook in staat om vlot nieuwe zaken te assimileren
  • Je staat open om door te groeien in de functie
  • Je bent zeer service en klant-gericht
  • Je bent gedisciplineerd en respecteert de processen en procedures van de klant
  • Je hebt een goede kennis van Nederlands & Frans, met sterke noties van Engels
  • Je communiceert vlot en bent assertief in je werk,
  • Je “ziet” je werk, neemt dit spontaan op en denkt daar creatief in mee (initiatief-nemer)
  • Je bent een team-player die goed wil aansluiten in een klein team van 3 mensen
  • Je bent bereid om in een permanentie-regeling te werken (8 uren tussen 8u30 -17u30)
  • Technische vaardigheden:
    • Je hebt een goed aanvoelen van ICT Hardware (laptops, printers, tablets, smartphones..), en de taken daarrond in installatie, repair en retire
    • Je hebt een goede basis-kennis van de componenten het Windows platform: Operating system, Active directory, Exchange, Office, Backup en Restore, printing...
    • Je hebt een basis kennis van netwerking (CCNA is een pluspunt)
    • Je hebt kennis van Telefonie (vast & mobiel)
    • Je hebt een basis
  • PlusPunten:
    • Kennis van kennis van ITIL-processen en concepten
    • Kennis van Citrix en VMware is een zekere plus

Offres d'emploi similaires
Mon compte Pas encore inscrit?