Présentation société Voir les autres offres
   
 

Systemat - Helpdesk Engineer

Ben jij het talent dat we zoeken?

About Systemat

Inca Digital is de bevoorrechte IT-partner van Belgische en ondernemingen.

Als globale IT-dienstverlener heeft Inca Digital zich ten doel gesteld zijn klanten de taken uit handen te nemen wat betreft de keuze en het beheer van de apparatuur, software en hulpmiddelen waaruit het informatiesysteem bestaat.

Bij Inca Digital staat de werknemer centraal, er wordt aangedrongen op de nodige opleiding en de ontwikkeling van elkeen van zijn medewerkers. Inca Digital maakt zich sterk in het behouden van de ondernemingsgeest van elkeen.

Systemat - Helpdesk Engineer

Opdracht

  • U beantwoordt de binnenkomende telefoontjes met betrekking tot incidenten die zich voordoen bij onze klanten onder helpdesk contract
  • U probeert deze incidenten op te lossen en speelt ze door indien nodig.
  • U stelt een diagnose en behandelt de incidenten van de klanten (User Support).
  • U sluit de afgewerkte oproepen af, en zorgt ervoor dat de niet opgeloste problemen worden doorgespeeld aan de betrokken personen.
  • U geeft hen hierbij een concrete beschrijving van het probleem en van de ondernomen stappen en dit rekening houdend met het type van contract en het voorkomende probleem.

 

Profiel

  • Diploma hoger Secundair onderwijs en minimum 6 maanden ervaring in een gelijkaardige functie.
  • U bent kwaliteitsgericht en hebt oog voor de klantentevredenheid.
  • U bent tweetalig NL/FR met een technische kennis in het Engels.
  • Zeer goede algemene kennis van informatica.
  • U bent flexibel en teamplayer.
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Operator
Mon compte Pas encore inscrit?