Présentation société Voir les autres offres
   
 

Cheops - Support Engineer

Als Support Engineer ben je een belangrijke schakel in de ondersteuning van de IT infrastructuur van onze klanten. Daarnaast ga je proactief op zoek naar oplossingen voor recurrente problemen. Zo help je klanten zich te focussen op hun core business.

 

 

Jouw uitdagingen

  • Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van gebruikersproblemen. Dit gaat van applicaties die niet opstarten, tot complexere uitdagingen, zoals virtuele omgevingen die het laten afweten
  • Je identificeert en analyseert problemen, lost ze op en zorgt voor heldere documentatie. Een duidelijke communicatie, zowel naar de eindgebruiker als naar je collega's toe, beschouw je als een belangrijk deel van je job
  • Je formuleert concrete initiatieven tot verbetering en vernieuwing, in samenwerking met de collega's. Dit doe je bijvoorbeeld door het gebruik van images of scripts om efficiënter met je tijd om te gaan, of door het vernieuwen van soft- en Hardware om een betere gebruikerservaring te creëren
  • Je beheert autonoom je eigen tijd. Voor complexere problemen, waar je zelf expertise ontbreekt, neem je het initiatief om de 'expert' collega (administrator of engineer) te betrekken en zo ook zelf te evolueren. Daarnaast beheer je de middelen die nodig zijn om de gebruikservaring op een hoog niveau te brengen
  • Je kan incidenten dynamisch prioriteren, afhandelen en tijdig escaleren waar nodig, met het oog op kwaliteit en klantgerichtheid

 

Jouw talent

 

Je hebt het talent om gebruikers echt te helpen. Je ziet problemen eerder als een opportuniteit, je blijft kalm en haalt een kick uit de complimenten die volgen nadat een gebruiker een topervaring heeft gehad.

 

Must haves

  • Een eerste ervaring binnen een support omgeving
  • Grondige kennis van client computing, randapparatuur en Office applicaties
  • Basiskennis netwerken
  • NL/EN/FR
  • Flexibiliteit en drive
  • Sterke communicatievaardigheden
  • Rijbewijs B

 

Nice to haves

  • Ervaring/kennis van ITIL
  • Een MCSA Windows client certificaat

 

Heb jij ook dat ambitieuze karakter van cheops

 

Met onze jarenlange ervaring is Cheops niet alleen uitgegroeid tot een kwaliteitslabel in IT & Business Technology Services, maar ook tot een Best Place to Work®. Een terechte erkenning door onze collega's. Het behalen van dit unieke certificaat is een bevestiging dat Cheops een aangename werkplek is, waar onze medewerkers vertrouwen hebben in elkaar en in Cheops. Je komt terecht in een bedrijf dat wordt geleid door een heldere toekomstvisie en waar we steeds tot het uiterste gaan voor onze klanten. Heb jij ook die gedrevenheid om samen vooruit te gaan? Solliciteer dan vandaag.

Description société

Cheops is een referentiespeler in IT & Business Technology Services. Wij zorgen ervoor dat bedrijven hun business kunnen blijven ontwikkelen, zonder dat nieuwe technologie hen inhaalt of oude technologie hen tegenhoudt. Met bewezen technologie maken we bedrijven efficiënter, productiever, adaptiever en dus competitiever. Cheops werd in 1989 opgericht en telt vandaag meer dan 400 medewerkers.

Lire la suite
Cheops - Support Engineer
Cheops
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk (1st Line) Network Microsoft Office / O365 Windows Hardware