N° Référence: 2nd050121
Présentation société Voir les autres offres
   
 

Customer Support Engineer

Réf.: 2nd050121

Customer Support Engineer
Ref. 2nd050121

Sta je graag in contact met klanten? Heb je een sterke kennis van IT? Werk je graag procesmatig?

 

Let me know!

 

Dit bedrijf gelegen aan de rand van Gent houdt zich bezig met het ontwikkelen van software. Hun software zorgt ervoor dat de gehele bedrijfsprocessen geautomatiseerd kunnen worden! Hun klanten zijn van een heel variërende aard.

 

Door een sterke groei zijn ze hun team aan het uitbouwen. Op dit moment zoeken ze iemand die de klant kan ondersteunen bij IT gerelateerde problemen als Customer Support Engineer. Heb je al heel wat ervaring in het gehele Cloud gebeuren? Contacteer ons ASAP!

 

 

Wat is jouw rol?

  • Voor de klant ben je het eerste contactpunt voor hun vragen en problemen.
  • De binnenkomende problemen analyseer je adequaat en delegeer je indien nodig naar third line support.
  • Procesmatig en in samenspraak met het development team pak je IT-problemen aan, om zo resultaatgericht tot een oplossing te komen.
  • Je werkt graag in een Cloud omgeving en kan je daar uitleven.
  • Ook proactief ga je de klant adviseren met jouw kennis van zaken.

 

Wie ben jij?

  • Je bent in het bezit van een Bachelor of Master ICT en enkele jaren ervaring in een gelijkaardige rol.
  • Als Customer Support Engineer werk je resultaatgericht en ben je vlot naar de klanten toe.
  • Een complex probleem is voor jou geen enkel probleem!
  • Je hebt een degelijke kennis van SQL & SQL Server, Azure DevOps, Active Directory, Windows10, Azure AD, Office365, MongoDB en Windows Server.
  • Je hebt affiniteit met custom development, logfiles en interpretatie ervan naar bijhorende data en logica en dit zowel server side (C#) als clientside (JS & React).
  • De klant kan je te woord staan in het Nederlands, Frans en Engels.

 

Wat bieden ze jou?

 

Het loonpakket bezit een mooi basisloon die kan oplopen tot €45.000 met daarbovenop een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen. Boven dit rijkelijk pakket krijg je ook een bedrijfswagen (A-merk) met een ongelimiteerde tankkaart.

 

Dit bedrijf is gelegen net buiten Gent in een filevrije zone met veel parkeerruimte. Om een goede work/life balance te garanderen werken ze met geleidende uren en is er mogelijkheid om een dag van thuis te werken.

 

Ook belangrijk als IT'er, ze voorzien veel opleidingen en focussen zich op het behalen van certificaten. Ook de sfeer is essentieel bij deze onderneming, zo zijn er afterworks, sportactiviteiten, ...


Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support