N° Référence: 127441 (686664119)
Présentation société Voir les autres offres
   
 

iStorm - Medior Support Engineer

Réf.: 127441 (686664119)

Medior Support Engineer - ref. 127441 (686664119)

Bedrijfsomschrijving

 

Onze klant is een toonaangevende marktleider in de logistieke sector gelegen in Antwerpen. Ze zijn actief in 24 havens verspreid over 8 landen.

 

Als IT Support Specialist ben jij de steunpilaar voor medewerkers verspreid over diverse locaties in Vlaanderen. Je staat klaar om vragen te beantwoorden, innovatieve oplossingen aan te dragen en nauw samen te werken met onze gewaardeerde IT-partners om de voortgang van gemelde problemen te bewaken. Bovendien krijg je de kans om actief deel te nemen aan boeiende software- en hardware projecten, waarbij je jouw unieke kennis en ervaring volledig kunt benutten.

 

Met een proactieve en oplossingsgerichte aanpak werk je hand in hand met diverse teams om bedrijfsinnovatie en optimalisatie te realiseren. Jouw solide technische basis en expertise in technologieën zoals MS Azure en O365 maken jou een waardevolle aanvulling op de groei van onze dynamische IT-afdeling. Je uitvalsbasis is gevestigd in het bruisende Antwerpen (Noord), met de flexibiliteit om moeiteloos te schakelen tussen terminals en kantooromgevingen.

 

 

Functieomschrijving

  • Vakkundig registreren en opvolgen van incidenten, problemen en serviceaanvragen.
  • Fungeren als de schakel tussen eindgebruikers en onze toegewijde IT-partners bij 2e-lijns incidenten en problemen.
  • Strikte opvolging van SLA's met IT-partners, met regelmatige evaluaties tijdens servicebesprekingen.
  • Actueel houden van periodieke rapportages om inzicht te verschaffen in de voortgang.
  • Actieve deelname aan de implementatie van uitdagende IT-projecten, waarbij jouw expertise van onschatbare waarde is.
  • Streven naar voortdurende verbetering van de eindgebruikerstevredenheid.
  • Rapporteren aan de bevlogen IT Manager.

 

Functie-eisen

  • Bij voorkeur in het bezit van een bachelor in een technische IT-richting.
  • Aantoonbare kennis en ervaring, of sterke affiniteit, met O365, MS Azure en MS Office.
  • Bereidheid om hands-on te werken, gedreven door een positieve instelling.
  • Innoverend vermogen en een scherp probleemoplossend vermogen, met het vermogen om tijdig te escaleren indien nodig.
  • Leergierigheid en analytisch denkvermogen, zonder het overzicht te verliezen in details.
  • Communicatief sterk, met een beknopte en effectieve communicatiestijl.
  • Resultaatgericht met een menselijke benadering.
  • Vloeiende mondelinge en schriftelijke communicatie in zowel het Nederlands als het Engels.

 

Arbeidsvoorwaarden

  • Vanaf je allereerste werkdag maak je deel uit van een gepassioneerd team dat graag kennis en ervaring deelt.
  • Een competitief salarispakket, aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen (firmawagen, tankkaart,...) op basis van jou kennis en ervaring.

Description société

iStorm is different and above all a human adventure. Founded in 2009 during the financial crisis, we understand that people's perception of happiness has changed. It's no longer just about profitability, key performance indicators or return on investment. People long for employers with real values and long term vision. At iStorm we ambition to bring these people together to create real happiness at work.

Lire la suite
iStorm - Medior Support Engineer
iStorm
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Microsoft Office / O365 Azure Cloud Hardware