Présentation société Voir les autres offres
   
 

IT-Planet - Helpdesk Medewerker ServiceDesk

IT-PLANET - Helpdesk Medewerker ServiceDesk


Beschrijving bedrijf

IT-Planet is een gespecialiseerd informatica projectsourcing bedrijf gelegen in Gent. We zijn actief bij diverse grote klanten over heel Vlaanderen en Brussel in volgende ICT-domeinen: Application Development, Infrastructure Service & Software Testing. Om ons team van 190 medewerkers te versterken zijn we momenteel op zoek naar: Helpdesk Medewerker ServiceDesk


Functieomschrijving

  • Je verzorgt het onthaal van de medewerkers via de verschillende communicatiekanalen. Dit kan zowel telefonisch, via email of on-site. Er is ook een onthaal aan de helpdesk zelf, waar medewerkers support kunnen vragen. Dit zorgt voor veel afwisseling in de job.
  • Je biedt algemene IT-ondersteuning aan de interne medewerkers, dit zijn een 2000 mensen. Je krijgt uiteenlopende vragen, en de kans om zelf een oplossing te zoeken, waardoor je veel kan bijleren.
  • Je maakt op basis van scripts een eerste analyse van vragen of incidenten en biedt eerste hulp aan.
  • Je registreert aanvragen voor interne opvolging, volgt individuele aanvragen op en verdeeld deze binnen en buiten het team voor verdere verwerking op basis van prioriteit of FIFO (first-in-first-out).
  • Je escaleert aanvragen binnen de eigen afdeling (2e & 3e lijn) voor een interventie aan de balie, op afspraak of ter plaatse of via 2e & 3e lijns ondersteuning van het betrokken team (afhankelijk van de aard van het probleem).
  • Je fungeert als “single point of contact” voor de geïmpacteerde eindgebruiker of het betrokken team, ook al liggen de problemen buiten het domein van customer care. Zij vormen steeds de link tussen teams en eindklant waar nodig.
  • Je bent ook verantwoordelijk voor nieuwe documentatie en up-to-date houden van bestaande documentatie.
  • Er zijn reële doorgroeimogelijkheden naar 2nd en later 3rd line support.

 

Profiel

  • Wij kijken uit naar een bachelor-profiel (of gelijkwaardig door ervaring).
  • Je spreekt vlot Nederlands en Frans.
  • Je hebt kennis van gangbare operating systemen (desktop en mobile).
  • Kennis van ITIL is een plus.
  • Een eerste ervaring binnen helpdesk is een plus.
  • Je bent klantvriendelijk en klantgericht.
  • Je ben communicatief sterk (zowel verbaal als schriftelijk).
  • Je kan je inleven in de klant zijn probleem en werkt oplossingsgericht.
  • Je bent stressbestendig en werkt nauwkeurig.

 

Aanbod

 

Bij ons word je verloond naar werk, kennis en competenties. met zorg wordt een motiverend salarispakket uitgewerkt: loon + groeps- en hospitalisatieverzekering + wagen & tankkaart + maaltijdvergoeding... 

Bovendien geeft IT-Planet je alle kansen om goed te zijn in wat je doet: extra opleidingsmogelijkheden en training zullen je helpen jouw skills verder uit te breiden of te optimaliseren! Wanneer je er klaar voor bent, staan er alweer tal van doorgroeimogelijkheden of carrièrevooruitzichten voor je klaar...

 

 

Spreekt dit jou aan en ben je beschikbaar?

 

Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Helpdesk / Support Windows Windows Server Hardware