Présentation société Voir les autres offres
   
 

Simac - Second Line Support Engineer

SIMAC

Simac ICT Belgium, netwerk- en systeemintegrator op de BeLux markt, maakt deel uit van het internationale Simac Techniek nv met vestigingen in Nederland, België, Luxemburg, Tsjechië en Slowakije. Onze 170 ervaren medewerkers in België leveren aan middelgrote en grote ondernemingen een compleet dienstenpakket op het gebied van ICT-infrastructuren: consultancy, implementatie, projectbeheer, ICT infrastructuurbeheer, onderhoud en outtasking. Kennis, innovatie, flexibiliteit en continue klantgerichtheid zijn al 45 jaar ons handelsmerk.

Simac - Second Line Support Engineer

Om een klant verder te ondersteunen zoeken we iemand om ons team te versterken.

 

We zoeken enkel mensen met ervaring in support, liefst in een grotere omgeving.

 

Dit is geen firstline job, maar een secondline

Voor de duidelijkheid we zoeken ook geen system engineer.

 

We zoeken flexibele mensen die zich al eens willen verplaatsen naar een andere vestiging.

Hiervoor krijg je wel flexibele uren om te starten (tussen 8 en 9:30)

 

Heb je al eens gewerkt in een logistieke of productieomgeving, dan is dit zeker een pluspunt.

Andere pluspunten zijn kennis van ITIL en/of ServiceNow

 

Nederlands is de voertaal en soms moet je wel eens een Franstalige gebruiker verder helpen.


Offres d'emploi similaires