Présentation société Voir les autres offres
   
 

BlueIT - IT Support Engineer L1 / L2

Voor een nieuwe functie met veel stabiliteit zoeken wij gedreven support engineers met een hands- on mentaliteit. Jouw grondige kennis van O365 applicaties en Windows systemen zorgt ervoor dat je de eindgebruikers vlot en doelgericht kan voorthelpen. Je hebt ervaring als 1l support engineer op een support desk en bent klaar om in een grote corporate omgeving aan de slag te gaan als L1 - 2L support engineer. Naast je taken op de support desk zal je zeer nauw betrokken worden bij diverse roll- out projecten. Als kers op de taart, krijg je de kans voor ITIL en Microsoft certificatie te behalen.

 

Nog op zoek naar de juiste IT omgeving waarbij jouw ontplooiing, opleidingsmogelijkheden en long-term commitment in een vast team centraal staan? Mis je de uitdaging en doorgroeimogelijkheden in je dagelijkse job als support engineer? Time to check out of de functie als support engineer bij BlueIT is wat jij zoekt!

 

 

What's in a workday?

  • Je bent verantwoordelijk voor allerhande incidenten en projecten bij een globale multinational.
  • Jij bent de persoon die op afstand ingrijpt en zorgt voor snelle oplossingen. Je weet precies hoe je punten scoort tijdens remote-interventies. Vanuit de ServiceDesk houd je met behulp van geavanceerde monitoringtools alles scherp in de gaten. Je bewaakt de systemen en grijpt proactief in om mogelijke problemen te voorkomen.
  • Het is jouw verantwoordelijkheid om vragen en problemen van gebruikers snel en efficiënt op te lossen. Je communiceert helder en vriendelijk om ervoor te zorgen dat gebruikers zich geholpen voelen en met een glimlach verder kunnen werken. Je documenteert en registreert incidenten en oplossingen nauwkeurig in ons systeem, zodat we trends kunnen identificeren en continu kunnen streven naar verbetering van onze dienstverlening.
  • Naast het bieden van directe ondersteuning aan gebruikers, speel je ook een belangrijke rol in het verbeteren van de interne processen. Je signaleert veelvoorkomende problemen en draagt proactief oplossingen aan om de efficiëntie en kwaliteit van onze supportdiensten te verbeteren. Je werkt nauw samen met andere teams binnen de organisatie om technische problemen op te lossen en de gebruikerservaring te optimaliseren.

 

Your Hardware

  • Je spreekt zeer vlot ENG - NL  of FR - ENG en bezit een rijbewijs B.
  • Je hebt ruime werkervaring als engineer en kan correct incidenten registreren aan de hand van de procedures bekende problemen oplossen.
  • Je hebt reeds een ITIL certificaat of wilt dit binnen de 6 maanden behalen.
  • Je bent reeds in het bezit van MD-100 certificaat of kan dit op zeer korte termijn behalen.
  • Je hebt een diepere algemene kennis van AD, AAD, O365, SharePoint, Intune, Security (MFA, CA, M365 Defender,...), netwerken en Windows OS. 
  • Je houdt steeds de focus op de eindgebruiker en zorgt ervoor dat hij zo snel mogelijk terug operationeel is.
  • Je werkt graag in team, bent flexibel en zal op termijn mogelijk meedraaien in de wachtdienst.
  • Je hebt een sterk analytisch en probleemoplossend vermogen en streeft steeds naar het beste resultaat. 
  • Jouw documentatie skills zijn on point!

 

Your Software

  • Born with an Blueit- Attitude
  • Sharing knowledge = caring 
  • Growth mindset
  • I can fix IT!
  • Proactive effort
  • Work hard, play hard!

 

What's in it for you?

  • 32 verlofdagen waarvan 12 ADV dagen.
  • Opleidingsbudget voor het verwerven van certificaten en een leuke bonus bij het behalen hiervan ter ondersteuning van jouw carrièrepad.
  • Er wordt 1 thuiswerkdag voorzien voor een goede work-life balance.
  • Vanaf de eerste dag staat jouw bedrijfswagen met tankkaart klaar.
  • Werken in een dynamisch groeiend bedrijf  waar je direct start met een vast contract van onbepaalde duur!
  • Maaltijdcheques van €8 
  • Groeps- en hospitalisatieverzerkering 
  • Extralegale voordelen zoals persoonlijke laptop, gsmabonnement, 13e maand, nettovergoedingen voor o.a. internet, carwash...
  • Open, transparante bedrijfscultuur waar autonoom werken wordt aangemoedigd.
  • Teambuildings & events waar je tijdens de lunch blijft over napraten & lachen!
  • Hippe en moderne werkomgeving, waar ontwikkeling belangrijk is en talent wordt erkend!

Description société

Onze organisatie ondersteunt dagelijks bedrijven in hun ICT behoefte.

We geloven rotsvast dat digitale innovatie de sleutel is om te groeien en hierbij staat jouw business centraal.

We streven naar duurzame partnerships en helpen je organisatie slim te investeren zodat je bedrijf optimaal kan draaien, daarom zijn onze experten dagelijks in de weer met jouw uitdagingen, processen en workflows zodat je mensen optimaal kunnen werken en presteren.

Lire la suite
BlueIT - IT Support Engineer L1 / L2
BlueIT
Offres d'emploi similaires
Offres similaires basées sur les critères : Incident & Problem Manager Helpdesk / Support Field / Maintenance Engineer