U staat in voor de coördinatie van Operations en Service Management projecten doorheen de ganse organisatie (IT, sales, boekhouding,...). U bent de eerste aanspreekpunt van de technologische leveranciers.
U moet geen team leiden maar kan zowel zelfstandig als in groep werken.
Bedrijfsomschrijving
Onze klant is actief in de medische beroepsaansprakelijkheid sector en wenst zijn IT afdeling te versterken.
U werkt binnen de IT Team (7 FTE) en rapporteert aan de ICT Manager. Het kantoor is ideaal gelegen in Brussel centrum en gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer
Omschrijving
Uw verantwoordelijkheden als Service Delivery Coordinator
- Opvolging dagelijkse operationele taken en escaleren
- Opvolgen en monitoring van de ICT operationele processen (Rapportering, KPI's, etc...)
- Opvolging van de externe leveranciers van ICT diensten
- Verantwoordelijk voor de uitvoering en de opvolging van de ICT diensten naar de interne klanten
- Uitoefenen van project management taken binnen interne projecten
- ...
Profiel van kandidaat
Uw eigenschappen als Service Delivery Coordinator:
- Een hogere opleiding in IT / technologie
- Een ervaring van tenminste 3 jaar
- Een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans of omgekeerd
- Een goede kennis en ervaring van Service Management zijn onontbeerlijk
- Kennis van ITIL en/of Prince-2 zijn bijkomende troeven
- Een persoonlijkheid met de volgende kenmerken : behulpzaam en vriendelijk, communicatief, dynamisch, stressbestendig
- Een flexibele ingesteldheid die niet puur 9-5 is
- ...
Aanbod
Onze klant biedt een vast contract met competitief salarispakket. Een goede work-life balance en een bedrijfscultuur dat informeel, open en ongedwongen is. Men is hier geen nummer.
Er is geen bedrijfswagen voor deze rol.